Log ind med sociale netværk
13 nov 2011, 18:57
Iøvrigt siger debatten det samme som mine egne øjne....LGèn er bedre...men prøv at se dem selv,det gør det langt nemmere at udtale sig.
lrev
edinger skrev:Du skal ikke "mene" noget ud fra debatten....så er det er jo ikke din mening -vel!lrev 1-2 skrev:Har du set det live??"At dømme ud fra debatten" = Nej
mvh
lrev
Iøvrigt siger debatten det samme som mine egne øjne....LGèn er bedre...men prøv at se dem selv,det gør det langt nemmere at udtale sig.
lrev
13 nov 2011, 19:01
Og pris og kvalitet hænger godt sammen på LG's skærme. Selv de dyre skærme, som ikke indfrier folks forventninger..... og som derfor opleves som værende for dyre ift. kvaliteten.
Interessant... 8)
lgowner skrev:LG er nuværende leverandør til mange producenter, så man kan vel tilføje at toshiba og LG er førende på det område.LG leverer komponenter til andre fabrikater og må derfor pr. definition anses for at være (d)en førende producent af LCD-skærme?
men om sony og de andre så laver andre finesser som gør tv't anderledes er en smagssag.
design, kvalitet og pris hænger godt sammen på LG's modeller, også dem som folk vil misforstå til at være bedre end de er. (XXlw980w)
man kan jo vælge plasma så er lcd debatten udelukket og så er panaonic vist førende der.
Jeg mener klart LG er bedste valg også når man vælger top modellerne, og design, funktion og pris skal vægtes.
Og pris og kvalitet hænger godt sammen på LG's skærme. Selv de dyre skærme, som ikke indfrier folks forventninger..... og som derfor opleves som værende for dyre ift. kvaliteten.
Interessant... 8)
En flad på væggen og to kanaler i ørerne
13 nov 2011, 19:09
Hvis dét skulle være odiøst i din optik, beklager jeg mange gange.
lrev 1-2 skrev:Du skal ikke "mene" noget ud fra debatten....så er det er jo ikke din mening -vel!Modsat dig – måske – påberåber jeg mig ikke at have Rasmus Larsens indsigt. Jeg må derfor sortere i andres ekspertudtalelser (herunder tests) og drage konklusioner på den baggrund.
Iøvrigt siger debatten det samme som mine egne øjne....LGèn er bedre.
Hvis dét skulle være odiøst i din optik, beklager jeg mange gange.
lrev 1-2 skrev:Prøv at se dem selv,det gør det langt nemmere at udtale sig.Som enhver "ekspert" vil vide, kan man ikke bedømme ret meget andet end design ved at sammenligne skærme i et butiks-setup 8)
En flad på væggen og to kanaler i ørerne
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto