Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
lrev 1-2 skrev:Har du set det live??

mvh

lrev
"At dømme ud fra debatten" = Nej ;)
Af lrev 1-2
edinger skrev:
lrev 1-2 skrev:Har du set det live??

mvh

lrev
"At dømme ud fra debatten" = Nej ;)
Du skal ikke "mene" noget ud fra debatten....så er det er jo ikke din mening -vel!
Iøvrigt siger debatten det samme som mine egne øjne....LGèn er bedre...men prøv at se dem selv,det gør det langt nemmere at udtale sig.

lrev
Brugeravatar
Af edinger
lgowner skrev:LG er nuværende leverandør til mange producenter, så man kan vel tilføje at toshiba og LG er førende på det område.

men om sony og de andre så laver andre finesser som gør tv't anderledes er en smagssag.

design, kvalitet og pris hænger godt sammen på LG's modeller, også dem som folk vil misforstå til at være bedre end de er. (XXlw980w)
man kan jo vælge plasma så er lcd debatten udelukket og så er panaonic vist førende der.

Jeg mener klart LG er bedste valg også når man vælger top modellerne, og design, funktion og pris skal vægtes.
LG leverer komponenter til andre fabrikater og må derfor pr. definition anses for at være (d)en førende producent af LCD-skærme?

Og pris og kvalitet hænger godt sammen på LG's skærme. Selv de dyre skærme, som ikke indfrier folks forventninger..... og som derfor opleves som værende for dyre ift. kvaliteten.

Interessant... 8)
Brugeravatar
Af edinger
lrev 1-2 skrev:Du skal ikke "mene" noget ud fra debatten....så er det er jo ikke din mening -vel!
Iøvrigt siger debatten det samme som mine egne øjne....LGèn er bedre.
Modsat dig – måske – påberåber jeg mig ikke at have Rasmus Larsens indsigt. Jeg må derfor sortere i andres ekspertudtalelser (herunder tests) og drage konklusioner på den baggrund.

Hvis dét skulle være odiøst i din optik, beklager jeg mange gange.
lrev 1-2 skrev:Prøv at se dem selv,det gør det langt nemmere at udtale sig.
Som enhver "ekspert" vil vide, kan man ikke bedømme ret meget andet end design ved at sammenligne skærme i et butiks-setup 8)