Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dontlookatme
Hehe ja glæder mig skam :)

Da jeg skulle bekræfte mig køb hos www.vildepriser.dk (fundet via edbpriser.dk) sagde den det her var produkt ID:BenQ FP241W 24" TFT Wide Silver/Black 1920x1200 D-?

Jeg er ikke helt sikker på hvad der er "Wide Silver" men jeg vil gerne have den I kun sort præcis som vist her: Billede
Er det den farve jeg bestiller eller er der en anden udgave der er mere sort?

svar udbedes for jeg ventede faktisk med at bekræfte mig køb da jeg vil være sikker på det er korrekt før jeg bestiller.

Tak igen

PS: kunne det være det Wide Silver der står er noget "silver" på bagsiden af monitoren eller? Og er der en udgave der er uden wide silver kun i "black"?
Senest rettet af dontlookatme 07 dec 2006, 20:48, rettet i alt 1 gang.
Af velsing
Husk på , at selv om du ikke får den firmware-opgraderede udgave, så har Benq med i deres overvejelser, at folk kan få opgraderet gratis, hvis de allerede har købt en skærm.

Angående farve, så fås den også i en version med sort fod og sølv/grå ramme om skærmen, som jeg heller ikke synes er ligeså pæn som den helt sorte, og det er nok den du har fat i... Du må lige give dem et ring

-Glæder mig til at høre lidt om den... :)
Af dontlookatme
Nå jeg fandt den så idag på enavia.com (gennem edbpriser.dk) til 7.181 kr. Der stod farven var "Sort" og jeg ringede så til dem og sælgeren garanterede at den var helt sort så det lød jo godt. Jeg bestilte den og regner så med jeg har den mandag, måske tirsdag.

Bliver spændene at se den og teste den lidt, tak for jeres svar og tilbagemeldinger og da jeg kun tænkte på Samsung / Dell og måske lidt Ezio er jeg glad for at få foreslået denne BenQ hvilket faktisk ikke er et mærke jeg kendte i forvejen, men som nok viser sig at være det bedste valg :)

Mvh. Sebastian
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er faktisk BenQ der samler Dells skærme, så selvom du ikke har hørt om dem, så er de overalt ;) De er større i USA end de er her i Europa.

Du har sikkert også hørt om Siemens - deres mobildivision er netop blevet overtaget af BenQ.
Af dontlookatme
Nå for satan jeg bestilte den og jeg ringede endda til enavia.com før bestilling og talte med en man ved navn Klaus for at sikre mig at den var helt sort som han forsikrede men da jeg modtog den her til morgen og pakkede den op havde den sort fod men en sølv ramme omkring skærmen, smuk monitor helt sikkert, men jeg er ret skuffet. Så jeg ringede og snakkede med ham og fik en form for forklaring, men han snakkede noget om at de nye modeller var sølv og sådan noget vrøvl men han ville snakke med deres leverandør og jeg kunne ringe senere. Så vi får se nu....
Af dontlookatme
Nå talte med ham sælgeren fra enavia.com og han sagde han havde talt med deres leverandør og BenQ i UK og de havde sagt at deres BenQ FP241W skærm ikke sælges i helt sort i Europa kun i sort/sølv. Så uden at havde undersøgt det nærmere slog jeg mig tilfreds med den her udgave og har valgt at beholde den. Og hold kæft hvor er den sindsyg :) den er STOR meget STOR og det er en hel vild lækker fornemmelse, tak for alle svarene og feedbacken jeg har fået fra de forskellige folk den er meget værdsat.

Mvh. Sebastian Keller