03 aug 2011, 11:54
Jeg har haft et Panasonic PZ800 med 4 blæsere i 3 år nu. Det har aldrig givet problemer. Du kan altså ikke høre de blæsere med mindre du lægger hovedet om bag ved TV'et!
Problemer med blæsestøj blæses (for nu at blive i ordvalget...) efter min mening alt for meget op.
Tag selv ud og find et VT30 i en butik, og vurder om det er et problem for dig, snarere end at lytte til diverse rygter.
MigSelv skrev:Hvis jeg var dig ville jeg, lige som MigSelv, slå koldt vand i blodet.Fnast skrev:Jeg er bare så mega skuffet, har altid haft Panasonic plasmas, og havde glædet mig meget til at få deres nye top model med det nye fede design, men jeg tør simpelt hen ikke at købe den efter at have læst så utrolig mange posts på mange forskellige forums omkring problemet med støj fra den...Du behøver ikke at være bekymret. Jeg har til dato ikke hørt buzz, og blæserne høres kun ved total stilhed i omgivelserne. Jeg sidder 3,5 m fra tv.
Det tvinger mig til at hoppe på en Samsung og så ofre det billede kvalitet man nu gør...
That makes me a saaad panda...
Jeg har haft et Panasonic PZ800 med 4 blæsere i 3 år nu. Det har aldrig givet problemer. Du kan altså ikke høre de blæsere med mindre du lægger hovedet om bag ved TV'et!
Problemer med blæsestøj blæses (for nu at blive i ordvalget...) efter min mening alt for meget op.
Tag selv ud og find et VT30 i en butik, og vurder om det er et problem for dig, snarere end at lytte til diverse rygter.
Panasonic P55VT60
Yamaha DSP-Z7
Oppo BDP-83SE
B&W XT-serie
Yamaha DSP-Z7
Oppo BDP-83SE
B&W XT-serie