Hej
Jeg har netop fået mit 42" G20E tilbage fra rep hos Panasonic Pro service center (Hjallerup). Jeg talte i tlf med teknikkeren, der forestod reparationen (dvs test i dette tilfælde), i 25 min og han mente, det var et af de allermest lydløse G20E han havde haft fat i. Han havde også foretaget tests efter de andre var gået hjem, så der var stille i rummet. Jeg bliver vanvittig af buzz-tonen fra det
Meget flinke mennesker, både fragt og servicecentret, og teknikkeren lød oprigtig til, at forstå problemet og ville gerne hjælpe, men han kunne ikke konstatere nogle mislyde udenfor specs og har derfor ikke skiftet noget.
Resultat: Ingen ændring. Input er meget velkomne (jeg har overvejet at begrave kondensatorer og spoler i lim, men så er det jo bye-bye garanti). Han kunne dog fortælle mig, at det ikke er parallelimporteret (købt hos Komplett), så nu må jeg ha fat i Panasonic og høre om de kan gøre mig klogere.
G20E har et fantastisk billede - og er vidunderligt til prisen. Men købt det et sted, hvor du fysisk kan returnere indenfor de første 14 dage, hvis du synes det larmer for meget. Det virker til, at være et lotteri, om man kan få det byttet til et næsten støjfrit eksemplar. Og det virker jo også til, at der eksisterer eksemplarer derude, der stort set er støjfrie.