Log ind med sociale netværk

14 maj 2010, 23:39

Ja det er sgu rigtigt, det virker heller ikke hos mig, damn jeg er ved at være træt af Yousee og Panasonic fjernsyn.
Gad vide om det vil virke hvis man vælger Sverige som land i starten? Gider næsten ikke prøve.

Gad vide om det vil virke hvis man vælger Sverige som land i starten? Gider næsten ikke prøve.
									  17 maj 2010, 20:10

Hej med jer,
Jeg står også i den situation, at jeg bor i Søborg-området (Dyssegård) og har et Panasonic G10E - og har mistet yousee's netværk. Kun standardnetværk 0 kommer frem. Problemet har været der i ca 1 1/2 uge nu, og det er drøn frustrerende. Yousee siger, at de ikke ved noget.
Ja, man kan godt få DVB-C til at virke, men så er det uden program-guide, og i øvrigt forekommer det mig også, at almindelige mellempakke-kanaler nu pludselig kræver yousee-kort indsat i TV'et, hvilket ikke var tilfældet før (såsom Kanal 6 og TV2 News).
Nogen, der har fundet en løsning? Og hvor ligger problemet: hos Yousee eller Panasonic?
Ifølge Panasonic-centeret på Søborg Torv har mange af deres kunder meldt om problemet.
Mvh.
Thomas

Jeg står også i den situation, at jeg bor i Søborg-området (Dyssegård) og har et Panasonic G10E - og har mistet yousee's netværk. Kun standardnetværk 0 kommer frem. Problemet har været der i ca 1 1/2 uge nu, og det er drøn frustrerende. Yousee siger, at de ikke ved noget.
Ja, man kan godt få DVB-C til at virke, men så er det uden program-guide, og i øvrigt forekommer det mig også, at almindelige mellempakke-kanaler nu pludselig kræver yousee-kort indsat i TV'et, hvilket ikke var tilfældet før (såsom Kanal 6 og TV2 News).
Nogen, der har fundet en løsning? Og hvor ligger problemet: hos Yousee eller Panasonic?
Ifølge Panasonic-centeret på Søborg Torv har mange af deres kunder meldt om problemet.
Mvh.
Thomas
									  17 maj 2010, 21:03

Jeg har altid haft kort og fuldpakke, så den del ved jeg ikke noget om, jeg har også talt med Panasonic centret på Søborg torv om problemet, men har ikke hørt noget tilbage vedr. EPG, men kunne forestille mig at de havde rigtigt travlt pga. dette problem, men det er lidt utroligt at hverken Panasonic Danmark eller Yousee melder noget ud.

Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto