Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ACN
Kan konstatere at jeg får detsamme resultat, dvs. uden den udvidede programguide...
Af Jesper Juul
Ja det er sgu rigtigt, det virker heller ikke hos mig, damn jeg er ved at være træt af Yousee og Panasonic fjernsyn.

Gad vide om det vil virke hvis man vælger Sverige som land i starten? Gider næsten ikke prøve.
Af ACN
Jeg prøvede med Sverige som land og fik igen det oprindelige problem tilbage, dvs. kun netværks ID 0. Jeg tror det bedste vil være at snakke med Panasonic support igen og høre.
Hej med jer,

Jeg står også i den situation, at jeg bor i Søborg-området (Dyssegård) og har et Panasonic G10E - og har mistet yousee's netværk. Kun standardnetværk 0 kommer frem. Problemet har været der i ca 1 1/2 uge nu, og det er drøn frustrerende. Yousee siger, at de ikke ved noget.

Ja, man kan godt få DVB-C til at virke, men så er det uden program-guide, og i øvrigt forekommer det mig også, at almindelige mellempakke-kanaler nu pludselig kræver yousee-kort indsat i TV'et, hvilket ikke var tilfældet før (såsom Kanal 6 og TV2 News).

Nogen, der har fundet en løsning? Og hvor ligger problemet: hos Yousee eller Panasonic?

Ifølge Panasonic-centeret på Søborg Torv har mange af deres kunder meldt om problemet.

Mvh.
Thomas
Af Jesper Juul
Jeg har altid haft kort og fuldpakke, så den del ved jeg ikke noget om, jeg har også talt med Panasonic centret på Søborg torv om problemet, men har ikke hørt noget tilbage vedr. EPG, men kunne forestille mig at de havde rigtigt travlt pga. dette problem, men det er lidt utroligt at hverken Panasonic Danmark eller Yousee melder noget ud.
Af thomasbrahe
Er der noget nyt i denne sag? Jeg har stadig problemet.