Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nick_S
Expert har BD60 med 20 bluray film til 2499. Bare fyi
Af Kratz
Ulrich skrev:Alt for lækkert :)
Jeg kan ikke finde oplysning om den sender HDMI direkte igennem til TV.
Er det normalen? altså signal går rent igennem?
Det er jeg ret sikker på den kan. Næsten alle receivere kan i dag sende billedsignalet videre til skærmen, så man kan bruge receiveren som en form for hub til alle kilder.
Af Ulrich
Kratz skrev:
Ulrich skrev:Alt for lækkert :)
Jeg kan ikke finde oplysning om den sender HDMI direkte igennem til TV.
Er det normalen? altså signal går rent igennem?
Det er jeg ret sikker på den kan. Næsten alle receivere kan i dag sende billedsignalet videre til skærmen, så man kan bruge receiveren som en form for hub til alle kilder.
Jo men det jeg mener er, blander denon sig uden om?
Nu man har købt et godt tv og god blueray.
Den direkte vej er vel den bedste?
Fint nok at Denon'en kan lave alt om 1080,
men hold snitterne fra min blueray ::l
Af Ulrich
Nick_S skrev:Expert har BD60 med 20 bluray film til 2499. Bare fyi
Det super, men jeg tror 65'eren booter meget hurtigere op.
Af Nick_S
Kan ikke huske om Denon kan det. Men jeg ved at Marantz kan sende video videre uden at pille ved signalet overhovedet.
Bruger jeg nemlig selv :)
Af ckn
Ulrich skrev:
ckn skrev:Jeg ville spare de 1500 kr nu, og så opgradere reciever på et senere tidspunkt... Jeg ejer selv BD60 og et V10 plasma, og det er en rigtig god kombination :p BD60 er lidt sløv til at loade Bluray, så hvis det er forbedret på BD65, er det jo fint. Så, hvis prisforskellen kun er 2-300 kr...
Jeg kørte selv med en gammel reciever i et ½ år, før jeg fik HD-lyd. Jeg er ikke audiofil, men kan godt høre forskel. Men jeg skiftede lige så meget fordi jeg manglede HDMI-switching i recieveren...
Seee nu er jeg blevet lidt lun på en ny reciever :)
Hit med nogen forslag til en 2-3500.
Jeg tænker på onkyo eller Denon.

Onkyo TX-SR507 ??
Denon AVR-1910 ??

Mine højtaler er JBL Northridge
TV er TX-P50G20E

Hit me
:)
Jeg kiggede på Onkyo TX-SR607 og Denon AVR-1910 dengang, og valgte Onkyo. De kunne ca. det samme... Men Denon var dyrere på daværende tidspunkt, og desuden kan jeg ikke udstå den lokale hifiklub... :(
Som tilbuddet er lige nu får du dog absolut mest for pengene ved at købe Denon!

Onkyo'en (og også Denon) sender signalet direkte igennem... Jeg kører 1080P igennem... 1m HDMI - reciever - 7,5m HDMI til fjernsyn...
Af Ulrich
ckn skrev:
Ulrich skrev:
ckn skrev:Jeg ville spare de 1500 kr nu, og så opgradere reciever på et senere tidspunkt... Jeg ejer selv BD60 og et V10 plasma, og det er en rigtig god kombination :p BD60 er lidt sløv til at loade Bluray, så hvis det er forbedret på BD65, er det jo fint. Så, hvis prisforskellen kun er 2-300 kr...
Jeg kørte selv med en gammel reciever i et ½ år, før jeg fik HD-lyd. Jeg er ikke audiofil, men kan godt høre forskel. Men jeg skiftede lige så meget fordi jeg manglede HDMI-switching i recieveren...
Seee nu er jeg blevet lidt lun på en ny reciever :)
Hit med nogen forslag til en 2-3500.
Jeg tænker på onkyo eller Denon.

Onkyo TX-SR507 ??
Denon AVR-1910 ??

Mine højtaler er JBL Northridge
TV er TX-P50G20E

Hit me
:)
Jeg kiggede på Onkyo TX-SR607 og Denon AVR-1910 dengang, og valgte Onkyo. De kunne ca. det samme... Men Denon var dyrere på daværende tidspunkt, og desuden kan jeg ikke udstå den lokale hifiklub... :(
Som tilbuddet er lige nu får du dog absolut mest for pengene ved at købe Denon!

Onkyo'en (og også Denon) sender signalet direkte igennem... Jeg kører 1080P igennem... 1m HDMI - reciever - 7,5m HDMI til fjernsyn...
Takker, der breder sig et smil på mine læber :)
Af Ulrich
Hmm hvor finder jeg lige Denon AVR-1910 på lager?
hi-fi klubben no go :((
El-mutanten no go :((