Log ind med sociale netværk
06 mar 2010, 17:28
Ulrich skrev:Alt for lækkertDet er jeg ret sikker på den kan. Næsten alle receivere kan i dag sende billedsignalet videre til skærmen, så man kan bruge receiveren som en form for hub til alle kilder.![]()
Jeg kan ikke finde oplysning om den sender HDMI direkte igennem til TV.
Er det normalen? altså signal går rent igennem?
Panasonic P55VT60
Yamaha DSP-Z7
Oppo BDP-83SE
B&W XT-serie
Yamaha DSP-Z7
Oppo BDP-83SE
B&W XT-serie
06 mar 2010, 17:36
Nu man har købt et godt tv og god blueray.
Den direkte vej er vel den bedste?
Fint nok at Denon'en kan lave alt om 1080,
men hold snitterne fra min blueray
Kratz skrev:Jo men det jeg mener er, blander denon sig uden om?Ulrich skrev:Alt for lækkertDet er jeg ret sikker på den kan. Næsten alle receivere kan i dag sende billedsignalet videre til skærmen, så man kan bruge receiveren som en form for hub til alle kilder.![]()
Jeg kan ikke finde oplysning om den sender HDMI direkte igennem til TV.
Er det normalen? altså signal går rent igennem?
Nu man har købt et godt tv og god blueray.
Den direkte vej er vel den bedste?
Fint nok at Denon'en kan lave alt om 1080,
men hold snitterne fra min blueray
06 mar 2010, 17:54
Som tilbuddet er lige nu får du dog absolut mest for pengene ved at købe Denon!
Onkyo'en (og også Denon) sender signalet direkte igennem... Jeg kører 1080P igennem... 1m HDMI - reciever - 7,5m HDMI til fjernsyn...
Ulrich skrev:Jeg kiggede på Onkyo TX-SR607 og Denon AVR-1910 dengang, og valgte Onkyo. De kunne ca. det samme... Men Denon var dyrere på daværende tidspunkt, og desuden kan jeg ikke udstå den lokale hifiklub...ckn skrev:Jeg ville spare de 1500 kr nu, og så opgradere reciever på et senere tidspunkt... Jeg ejer selv BD60 og et V10 plasma, og det er en rigtig god kombinationSeee nu er jeg blevet lidt lun på en ny recieverBD60 er lidt sløv til at loade Bluray, så hvis det er forbedret på BD65, er det jo fint. Så, hvis prisforskellen kun er 2-300 kr...
Jeg kørte selv med en gammel reciever i et ½ år, før jeg fik HD-lyd. Jeg er ikke audiofil, men kan godt høre forskel. Men jeg skiftede lige så meget fordi jeg manglede HDMI-switching i recieveren...![]()
Hit med nogen forslag til en 2-3500.
Jeg tænker på onkyo eller Denon.
Onkyo TX-SR507 ??
Denon AVR-1910 ??
Mine højtaler er JBL Northridge
TV er TX-P50G20E
Hit me
Onkyo'en (og også Denon) sender signalet direkte igennem... Jeg kører 1080P igennem... 1m HDMI - reciever - 7,5m HDMI til fjernsyn...
06 mar 2010, 17:59
ckn skrev:Takker, der breder sig et smil på mine læberUlrich skrev:Jeg kiggede på Onkyo TX-SR607 og Denon AVR-1910 dengang, og valgte Onkyo. De kunne ca. det samme... Men Denon var dyrere på daværende tidspunkt, og desuden kan jeg ikke udstå den lokale hifiklub...ckn skrev:Jeg ville spare de 1500 kr nu, og så opgradere reciever på et senere tidspunkt... Jeg ejer selv BD60 og et V10 plasma, og det er en rigtig god kombinationSeee nu er jeg blevet lidt lun på en ny recieverBD60 er lidt sløv til at loade Bluray, så hvis det er forbedret på BD65, er det jo fint. Så, hvis prisforskellen kun er 2-300 kr...
Jeg kørte selv med en gammel reciever i et ½ år, før jeg fik HD-lyd. Jeg er ikke audiofil, men kan godt høre forskel. Men jeg skiftede lige så meget fordi jeg manglede HDMI-switching i recieveren...![]()
Hit med nogen forslag til en 2-3500.
Jeg tænker på onkyo eller Denon.
Onkyo TX-SR507 ??
Denon AVR-1910 ??
Mine højtaler er JBL Northridge
TV er TX-P50G20E
Hit me
![]()
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto