Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Plesner
Jeg har lige fået mit eksempel hjem idag. Kan kun sige fortryllende flot billede!

Negative indtryk, ligesom Andstrup. Når der er lyse billeder på, lyder blæseren virkelig højt. Har siddet og set snowboard på Eurosport og man kan virkelig høre forskel fra de viser sneen til mørke billeder.

Hvis jeg bliver ved med at være så generet af det, må jeg benytte mine 14 dages returret.

Michael B. hvad har du smidt om bagved? Mit sidder rimelig tæt på væggen. Så er os bange for det bliver for varmt.
Af Michael B.
jeg har ik haft noget bagved, før nu her, jeg har lige købt en printer, og der var noget pap som printeren sidder i så den ik skrider rundt i kassen, efter lidt klippen og hiven frem og tilbage, har jeg smidt det om bagved øverst, og jeg synes faktisk bare det har hjulpen, så jeg skal helt sikkert prøve noget mere prof gejl deromme bagved på et tidspunkt :)
Af Plesner
Kan godt være jeg bliver nødt til at gøre det samme. Sidder nærmest og bliver ør i hovedet, når der er et lyst skærmbillede på.

Nogen der ved om V-modellens blæsere "larmer" lige så meget?
Af Zarocq
Er der forskel på blæserne fra 42" til 50"? For jeg kan slet ikke nikke genkendende til alle de indlæg om støj fra blæserne.
Der skal skrues helt ned for mit 50" og være helt stille i stuen for at jeg kan høre dem fra 3½m afstand. Og TV'et hænger endda på en murstensvæg.
Men måske er det fordi jeg har skruet en del ned for kontrasten i forhold til anbefalet. Jeg synes bare det er ALT for lyst til mig. Får ondt i øjnene ved så høj kontrast.
Behøver jeg at skrive, at jeg er meget tilfreds med mit 50G10E. :D
Af Michael B.
måske der er den forskel at idet kabinettet måske er større i dit, så er der mere luft omkring blæserne, who knows? :) jeg har prøvet at skrue op og ned for div indstillinger, det er meget meget lidt det hjælper på hvid bagrunds summen :)