Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af humber
så ser jeg under Panasonic TX-P42G10. der står der bl.a

fosforslør, shadow detail?? er der evt kommet ny model som ikke har de problemer, men sikkert så bare noget andre ;;)
Af Rodding
Ja, men der er jo ikke et tv der ikke har det.
+ at du vil højst sandsynligt ikke kunne se det.
Ingen tvivl om at G10 eller G15 er det bedste valg.
Af Rolfiboy
Kan anbefale dig at kigge lidt på sharps LE705 serie, synes at de billed mæssigt ligger over samsungs modeller og de har 40" modellen til under 10K her: http://www.lydogbilledshoppen.dk/produc ... roduct=209

Ved ikke om elgiganten har fået dem hjem endnu men der er jo ikke andet for at gå ind og se.

Jeg har set 46" modellen hos en ven og må sige at jeg er selv blevet overbevist om at det er dette TV jeg skal investere i(bare i 52":), det bedste jeg endnu har set et LCD i den prisklasse præsterer når det er kalibreret.
Af cybamerc
Hvis det absolut skal være i Elgiganten, så er det da bare om at få fat i et G10, mens de stadig er på lager. Prisen er på niveau med de billigste internetbutikker, og man får rigtig meget tv får pengene.

Fosforslør og retention er stadig issues med plasma; men man finder ikke et LCD-tv i samme prisklasse med tilnærmelsesvis lige så god billedkvalitet.
Af humber
hvis prisen er de ca 8-9K så skal det IKKE nødvendigvis være i elgiganten..
Af cybamerc
humber skrev:hvis prisen er de ca 8-9K så skal det IKKE nødvendigvis være i elgiganten..
OK, men det er nu stadig et rigtig godt tv til en fornuftig pris. Alternativt kan du afvente de mange nye tv foråret bringer. Jeg synes, at der mange spændende modeller i mellem og nogle af dem skal da nok komme til at koste omkring de 10k.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ikke helt men næsten - men prisen er for høj for et 4280XA. Byd 7000 kr. hvis du vil have dette TV.
Af humber
yakken..

Vil du mene det tv er et gram bedre end panasonic G10 - G15?

jeg har bestemt mig for at vente til den 15 hvor nogen skriver der kommer priser på de nye pana tv og forhåbenlig lidt test.. men det er lækkert at vide hvis det ender med at lidt ældre tv at det her kunne være en mulighed, ved du om det er lavet i 46"
Af hans frede nielsen
Hvorfor vælger du ikke et LG 42 SL8000 eller 8500 det er også high end,den bliver solgt på nettet til 7300 kr , gå på pricerunner print det ud, det er faldet fra 9975, se rasmus test af den på denne side
uden at det har været nogle kvalitetsproblemmer eller kritik. ta printet med til El giganten og forhandle dig fram til en god pris, jeg kender folk der har gjort det

Pioner producerer ikke fladskærme mere

panasonic plasmaskærme har tilsyneladende problemmer med en støjende blæser