Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Da jeg har fået et gavekort til elgiganten, så derfor skal jeg handle der.

Mit kort er på 3000,- og det får jeg jo ikke meget for.
Så tænker at smide ca 7K mere i og få et tv til ca de 10K.. MEN.. Har de noget som der er vær at smide penge efter, eller er det bedre at spare lidt mere op og så købe et der er dyre. Eller bruge gavekortet på noget andet og så finde et tv de ikke sælger i elgiganten. Vil dog hels bruge mit gavekort på tv nu jeg har det :-)

Håber på gode svar, Go lørdag
Af Rodding
Jamen hvor stort skal tv'et være?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Og hvad er dine behov? Hvad skal TVet bruges til?
Af humber
Max 42 tommer tor jeg.. endda måske kun 40.. Sidder kun ca 2 meter fra tv.
Af humber
mit behov er PS3 bilspil bl.a. og så daglig tv. Sport ser jeg næsten kun håndbold og når danmark spiller fodbold. Og så vil jeg gerne se film. Ser ikke HD tv lige P.T
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Til hurtige spil ville jeg holde mig fra B7070. Den har ret meget slør. G10 er et bedre bud. Den skulle også kunne fås i 42".

X10Y har tidligere været på tilbud til 4000 kr.

Du kan blot se efter de TV vi har på vores liste over anbefalinger - klik på banneret øverst.
Af 7500-Rico
Jeg ville sku vælge det Philips tv du linker... Dog kan man få det MEGET billigere andre steder.

Jeg ved at BILKA har det til 7666,- lige for tiden.. :)
Af humber
tror ikke de har den model i bilka som jeg linker til??

Kan ikke se det på deres hjemmeside eller reklame
Brugeravatar
Af koenigs
Jeg ville helt klart vælge et Panasonic G10 til 6999,-

Er klasser bedre end de andre bud, men du må leve med at det er plasma og du derfor vil få smidt fordomme i hovedet konstant.

Så må du vægte om god billedkvalitet opvejer fordommene.
Af 7500-Rico
Den du linker til i Elgiganten er en tand dårligere end den i Bilka.. :) .. Den i BILKA er med Internet og Ambilight, og så koster den mindre end den fra elgiganten?
Af Rodding
Panasonic'en giver et meget bedre billede ind den philips.