Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ErnstK
Hej Thomas

Den er stadig til salg - mange er interesseret men når alt kommer til alt så hører man ikke fra dem... så hvis du er rigtig interesseret så pm mig, så tager vi den derfra

Ernst
Af Peter W
ErnstK skrev:Hej Thomas

Den er stadig til salg - mange er interesseret men når alt kommer til alt så hører man ikke fra dem... så hvis du er rigtig interesseret så pm mig, så tager vi den derfra

Ernst
Kunne måske hænge sammen med at din pris er for høj, og at du er sløv til at svare på potentielle køberes henvendelser - jeg ved det ikke; bare et gæt.

Normalt er det ikke et problem at sælge en brugt eller ny vare, bare man prissætter den rigtigt. Det hjælper så også hvis man gider sine kunder.
Af ErnstK
Jeg gider da bestemt mine kunder - nu har jeg fået langt over 30 henvendelser som jeg alle prøver at holde styr på.. og det er lidt svært at koordinere det hele - især når folk melder deres interesse - jeg gider ikke stå derhjemme og vente på folk som aldrig dukker op.

OG det har intet med prisen at gøre - hvis du synes den er for høj så lad være med at spilde min tid..så find du dig en skærm magen til med beslag som max har kørt 150 timer til billigere penge

Jeg er ked af det kommer lidt hårdt ud, men lad være at dømme din nabo før du har gået i hans sko

Ernst
Af ErnstK
Jeg takker for jeres interesse - skærmen er solgt