Øv, øv, øv... har optaget et videklip med min fejl, og vist til servicecenter medarbejder i bilka, som godt kunne se det var galt. Han ville ringe til deres værksted og forhøre sig. Efterfølgende får jeg at vide at der er et gængs problem på sony's 5500 serier og stofas digitale signal, og at de arbejder på en løsning. Dette fandt jeg imidlertid ikke godt nok, og da de ikke kunne reparere mit tv, ville jeg ophæve handelen. Så forklarer sælger mig at det kan de ikke, fordi det var jo en software-fejl i apparatet, og ikke en hardware-fejl, og software-fejl er ikke omfattet af reklamationsretten, som der står på købsbeviset. Damn, jeg blev vred. Der står godt nok at de ikke kan gøres ansvarlig over for software-fejl (hvilket i lyset af seneste kontant-udsendelser ang. Dell, nok er tvivlsomt), men en firmware i et tv, er sku da en integreret del af tv'et!
Men der var ikke noget at gøre, og jeg kunne jo bare gå til forbrugerklagenævnet, hvis jeg var utilfreds...
Øv, hvor er jeg knotten...
 
/Beack