17 nov 2009, 18:52
For min skyld kan vi godt forsøge hos flere leverandører. Jeg er dog ikke selv interesseret i Getmore (pga. den tidligere omtalte dårlige service - jeg vil gerne bare have min vare retur, før jeg overvejer at handle der igen) og heller ikke hos Redcoon, hvis der er mulighed for at det ikke er en rigtig dansk model. Har du andre forslag til forhandlere? Evt. cinemagic?
Jeg er selv midt i eksamensræs lige nuu + arbejde, så det ville være super, hvis du også tager en del af det.
Vivi
jbplum skrev:Jeg mente fælles køb.Det er just det jeg også selv tænkte, men jeg ville nu mene at det ville være godt at cleare med sitet først at man bruger deres navn til at få en rabat. Jeg har sendt en PB til Yakken vedr. det.Det må vi gerne kalde det, for det er det, det er...
Jeg synes, ikke vi behøver at involvere teamet bag flatpanels, da vi lige så godt kan køre forhandlingerne selv. Derved bliver besparelsen formentlig også størst.
Jeg foreslår, at vi kontakter 2-3 af de billigste troværdige forhandlere, og hører dem, om de er interesserede i at give rabat i forbindelse med et fælles køb af flatpanels.dk's brugere. På den måde sikrer vi os, at vi får den bedst mulige aftale.
Når en aftale er forhandlet på plads bør det være sådan, at man bestiller direkte ved leverandøren og angiver en form for kode, som identificerer ens ordre som hørende til tilbuddet, hvorved den særlige rabat bliver udløst. Mellemled er besværlige og tidskrævende.
Inden man kontakter leverandørerne, bør man nok finde ud af, hvor mange som potentielt er interesserede i at benytte tilbuddet. Eventuelt kan der oprettes en tråd særskilt med dette formål.
Jeg hjælper gerne til, hvis behovet er der.
jbplum
For min skyld kan vi godt forsøge hos flere leverandører. Jeg er dog ikke selv interesseret i Getmore (pga. den tidligere omtalte dårlige service - jeg vil gerne bare have min vare retur, før jeg overvejer at handle der igen) og heller ikke hos Redcoon, hvis der er mulighed for at det ikke er en rigtig dansk model. Har du andre forslag til forhandlere? Evt. cinemagic?
Jeg er selv midt i eksamensræs lige nuu + arbejde, så det ville være super, hvis du også tager en del af det.
Vivi