Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af panch
Hejsa,

Der er sørme sket noget i den tråd det sidste døgns tid :)

Well, jeg er desværre lidt for chicken til at bestille allerede nu. Lassel har ikke svaret på om det er fuldt samme funktionalitet som et sharp købt i danmark.
Og ligesom mollerdrengen er jeg i tvivl om det skal være 37/42" med betragtningsafstand på ca 3m til Selector-kvalitet.
Til gengæld vil jeg følge denne tråd tæt, og tillade mig at skrive til nogen af de odenseanske gutter som forhåbentligt får det snart, med henblik på at besøge dem hvis jeg må :)
Jeg har faktisk slet ikke set det i funktion endnu!
Af larssoe
Jeg har modtaget det scannede billede fra England. Desværre ligger det tætteste depot 100 km væk fra hvor jeg bor. :-(

Kan folk ikke sende mig en PM med hvilket depot de hører til? Så opdaterer jeg listen lægger den op lidt senere. Herefter kan folk gå sammen i grupperne. Jeg er bange for at det bliver lidt for rodet hvis alle skal snakke sammen ind over hinandens indlæg her i starten. ok?

Depotlisten kommer op om 5 minutter. Jeg kan godt røbe at man skulle bo i Jylland :-)
Af larssoe
DelJuve24 skrev:hmm har i fundet ud af om den engelske version overhovedet fungere optimalt her med ttv, strømstik osv?
Jeg håber stadig at lassel får tid til at skrive om sine oplevelser med skærmen i aften.

Her er listen med depoter. Skriv en PM til mig så bliver du ført på listen.

1 København
2 Køge
3 Nykøbing Falster
4 Odense
5 Svendborg
6 Tønder
7 Esbjerg
8 Kolding
9 Horsens
10 Ringkøbing
11 Silkeborg
12 Århus
13 Randers
14 Viborg
15 Holstebro
16 Ålborg
17 Thisted
18 Hanstholm
19 Hjørring
Af mollerdrengen
Vil i allerede bestille imorgen ??? Ville gerne lige have tid til at høre hvad lassel siger til tv´et med hensyn til størm og tekst tv osv inden vi bestiller. Kan i øvrigt afhente i horsens eller århus
Af Drunkenbrawl
kunne nok være interesseret i 46# i KBH Depot. andre fra omegn der vil hente i kbh ?

men igen,. venter på dommen over det allerede nu modtagede Sharp tv :)
Af parasound
også mig (parasound) kan hente det i KBH også 46"
Af Flaric
larssoe skrev:Sikke et arbejde og sikke en tråd...

Her er listen over interesserede. Vi er efterhånden ved at rydde lageret totalt i England...

[...]

Flaric ???
Jeg er fra Nakskov. Er nok mest interesseret i et 42".
Af larssoe
Btw: Der var tidligere nogen der undrede sig over at hvorfor der ikke var nogle eksemplarer i Danmark. Iføle John fra Krish A-V skulle det være pga. at der ikke findes en afdeling af Sharp i Danmark, men kun en importøt/distributør. I England har Sharp en afdeling med direkte kontakt til det Japanske bagland.
Af furious jt
Flydedokken, og jer andre nordjyder..

Jeg er indtil videre stadig med på en leverance til nordjylland.
Jeg venter dog, som så mange andre på svar vedr. text tv og de andre spørgsmål vedr stik osv, inden jeg bestemmer mig endeligt.
Af lassel
Hej,

Ungerne er puttet og jeg har fået set lidt tv-avis. Vi har ikke haft TV før, så vores antenne-forhold er uafprøvede. Jeg har lige købt en stueantenne og smækket den op uden justeringer.

Derfor kan det ikke overraske at TV-signalet ikke er helt optimalt. Men det har 99.9% sikkert ikke noget med TV'et at gøre.

Jeg var forbi electric-city og købe et strømkabel på vej hjem. Det stod i 39,- så det er ikke værd at regne med. I øvrigt kunne kablet fra min gamle printer og transistorradio også bruges. Det er helt standard.

Text-tv virker perfekt. Ikke noget der.

Manuelen og menuerne er på engelsk og de kunne ikke sættes til dansk. Big deal. En dansk manual kan hentes på netttet.

Jeg skal lige have slæbt min PC ned og have den tilsluttet. Men det bliver nok først i weekenden. Hvis der bliver udfordringer med det laver jeg nok en andre tråd til det.

Så lad mig opsumere:
* 42" for 1220 GBP inkl. transport (145 GBP)
* 42" er kun 100 kr dyrere end 37", so hvorfor tvivle?
* Alt virker perfekt
* Dansk strømkabel medfølger, men jeg fik et forkert et der passer til en PC. Et nyt der passer kan købes for 39 kr
* Forhandleren svarer hurtigt og omhyggeligt på e-mails
* Sharp i Danmark yder garanti i et år
* Husk at melde på forhånd til banken at der kommer en transaktion på beløb for tv PLUS fragt. Ellers risikerer I at PBS lukker kortet.
* Krish AV krævede noget legimentation med navn og adresse. Jeg medsendte et billede af mit sygesikringsbevis.
* Når man modtager den automatiske mail med ordrebekræftigelsen kan man bare svare på den og vedhæfte et billede af sygesikringen, samt forhåndsgodkende at der ud over beløbet i buttikken kommer for XXX BGP fragt oven i.

Over and out
Af furious jt
Det lyder sq godt lasse! super at der ingen problemer har været!
Hvis der skulle dukke noget op, så håber jeg du siger til herinde :)
Af Altea
Hejsa
Jeg er også interesseret i fælles køb på Sharp. Evt. 46”
ang. Levering så bor jeg i Herning,
med de nævnte leverings punkter så passer Silkeborg eller Århus bedst.
--
Nielsen
Af larssoe
Tak for info lassel.

Så er spørgsmålet om det er nok information for de 25 som har forhåndstilkendegivet. Jeg har ikke fået så mange beskeder vedr. depoter men et enkelt depot skulle være klart.

1 København
Rem79(42"), parasound(46/52"?), drunkenbrawl(46"), larssoe (42")

2 Køge
3 Nykøbing Falster
4 Odense
Mini007 (42")
5 Svendborg
6 Tønder
7 Esbjerg
8 Kolding
9 Horsens
10 Ringkøbing
11 Silkeborg
12 Århus
13 Randers
14 Viborg
15 Holstebro
16 Ålborg
Flydedokken, henrikib(42")
17 Thisted
18 Hanstholm
19 Hjørring

Jeg skriver til Krish og hører hvad en standardpalle kommer til at koste (2x42 og 2 x 46).

Skriv en PM hvis du vil på listen. Jeg har efterhånden været denne tråd igennem alt for mange gange... :s
Senest rettet af larssoe 28 feb 2007, 22:57, rettet i alt 1 gang.
Af Mini007
Godt arbejde larssoe! Jeg kan lige informere at det er en 42" jeg vil købe. Efter Lassels info er jeg klar med pengepungen.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 33