Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af larssoe
parasound skrev:Hej Larssoe

Du har snakket med Himself ikk hvad med priserne inklusiv alt og vægbeslag til skærmen da de fleste jo gerne vil havde ca hvad det vil koste med alt fpr f.eks 37" 42" 46" 52"

og vi kunne jo hente vores Sharp skærm i Slagelse da vi er 3 ved Slagelse dig Larssoe Juul og mig selv Parasound.

Er der nogen der ved hvor langt tid det tager at få disse skærme fra England og hvornår sætter vi gang i noget?????
Der er egentlig ikke så meget omkring priserne. Det er priserne på deres hjemmeside + fragt. Fragten afhænger af hvor mange der kan få leveret sammen. Hvis man skal/vil have leveret alene gælder priserne nævnt tidligere i tråden.

Eneste rabat er at vi får et gratis HMDI kabel.

Vægmontering/arm er nævnt i mailen fra KRISH men er alt for dyre.

Jeg skriver når jeg modtager mailen med depoterne. Han skulle lige have den scannet.
Af parasound
hvad er kursen på (pund) p.t
Af flydedokken
Den præcise kurs er lige nu 1.106,32 DKR for 100 GBP
Af mamut5
ja det var da helt tossede priser han havde for de vægbeslag. kan fås billigere så mange andre steder heldigvis, hen havde jo været rart nok at få det hele i samme sending :)

sjovt at se hvor stor denne tråd er blevet på ganske få dage.....heh
Af parasound
Det er jo om at bestille inden kursen vil stige ikk
Af hwhdk
jeg bor i Kolding.
er der andre fra samme område?
Af parasound
et 46" fra Sharp koster med denne kurs 16148kr.- ex fragt og ved fælleskøb hos recordere.dk vil det koster med fragt+vægbeslag ca 21000kr.- hos en dansk butik og hos geco.dk koster 25300kr.- inden kan leverer endnu har jeg set på nettet

så lad os snart bestille ikk da det jo tager lidt tid at få det fra England

52" vil koste 23779kr.- ex fragt meget billigt ikk også for 46"
Af Mini007
Dem fra fyn kunne lige skrive til mig. Hvis der ikke er nok kunne det måske gøres sådan at vi slå os sammen om et depot i trekantsområdet ved kolding (så at hwhdk boede der), og kunne vi måske nuppe en bil derover og splitte benzinen...

Var nok nemmest hvis der var en person der blev skrevet til, om hvert depot. Det var ihf. én idé
Af larssoe
Jeg kommer på i aften og vil gerne hjælpe til med at koordinere "depoterne".

parasound: Jeg er klar til at bestille i morgen hvis det skulle være..
Af cje87
Mini007 skrev: Dem fra fyn kunne lige skrive til mig. Hvis der ikke er nok kunne det måske gøres sådan at vi slå os sammen om et depot i trekantsområdet ved kolding (så at hwhdk boede der), og kunne vi måske nuppe en bil derover og splitte benzinen...

Var nok nemmest hvis der var en person der blev skrevet til, om hvert depot. Det var ihf. én idé
Der kan jeg også godt være med... Jeg bor noget af tiden i Ikast og noget i Vejle, så det er ligemeget for mig om jeg kommer med det ene eller andet sted...
Af flydedokken
Jamen hvis der nogen fra Nordjylland og Midtjylland der er friske så kan de skrive til mig..
Af DelJuve24
hmm har i fundet ud af om den engelske version overhovedet fungere optimalt her med ttv, strømstik osv?
Af uberhof
flydedokken skrev:Jamen hvis der nogen fra Nordjylland og Midtjylland der er friske så kan de skrive til mig..
Jeg vil i øvrigt gerne ændre mit valg til et 42 eller 46 tommer.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 33