Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af malke
copper skrev:1 stk. tilbage og samkøbet er slut :-)
Vildt! ;;)

Det må siges at være en succes med dette samkøb :)

Nøj hvor jeg er spændt på at modtage pakken (B 8)
Af copper
Ja det er blevet noget af en succes.

Er der nogen der ikke har bestilt ? linket bliver snart lukket.

Copper
Af BjoernB
Hej,

er der nogen, der har en idé til noget lyd?

Så en JVC i so en ding, der skulle være ok. Jeg vil helst ikke bruge over 3000 kr. på lyden.

Nu må der gerne snart blive uge 23 :-). Håber ikke, at vi skal vente til uge 24 med leveringen.

Mvh
Bjørn
Af malke
BjoernB skrev:Hej,

er der nogen, der har en idé til noget lyd?

Så en JVC i so en ding, der skulle være ok. Jeg vil helst ikke bruge over 3000 kr. på lyden.

Nu må der gerne snart blive uge 23 :-). Håber ikke, at vi skal vente til uge 24 med leveringen.

Mvh
Bjørn
En JVC hvad? ;;)
Af kayjay
copper skrev:Hej alle.

Har alle fået bestilt ? Prisen er stadig den aftalte:

med uoriginalt beslag 9495,-

med originalt beslag 9995,-

skynd jer. Samkøbet er næsten opnået på de 20 stk
Jeg har lige bestilt med originalt beslag
Af Kentmotor
Jeg har bestilt en Samsung HW-C450 til tvet, syntes det virker fint selvom der kun er 1 højttaler og 1 subwoffer

Kent
Af BjoernB
Hej Malke, det var en JVC soundbar THBA1
Af copper
Hej alle.

Så er samkøbet slut i denne omgang. Tak for den store opbakning og interesse. Nu skal vi bare vente på skærmen kommer hjem til os :-)

god weekend

copper
Af malke
copper skrev:Hej alle.

Så er samkøbet slut i denne omgang. Tak for den store opbakning og interesse. Nu skal vi bare vente på skærmen kommer hjem til os :-)

god weekend

copper
Tak i lige måde kasper, og godt arbejde 8)

Venter i længsel (B
Af malke
BjoernB skrev:Hej Malke, det var en JVC soundbar THBA1
Ah okay - jeg kender personligt intet til soundbars what-so-ever :s så vi må håbe at der er andre der kan dele deres erfaringer :)
Af copper
Jeg tror personligt jeg vil trække lyden ud gennem scart stikket, idet jeg ikke har optisk lydindgang på mit anlæg. Eller også køber jeg en omformer ;-). Hvad gør i andre ?
Af malke
copper skrev:Jeg tror personligt jeg vil trække lyden ud gennem scart stikket, idet jeg ikke har optisk lydindgang på mit anlæg. Eller også køber jeg en omformer ;-). Hvad gør i andre ?
Jeg bruger optisk, da jeg har en surround receiver der har optisk input!

Men umiddelbart ville jeg vælge bare at køre lyden fra scart - hvis man bare har en scart-phono kabel, så er det trods alt færre led en hvis du skal have et optisk kabel + en omformer + phono kabel.

Glæder mig virkelig til at der kommer en pakke ind af døren 8)
Af nielsbroge
malke skrev:
copper skrev:Jeg tror personligt jeg vil trække lyden ud gennem scart stikket, idet jeg ikke har optisk lydindgang på mit anlæg. Eller også køber jeg en omformer ;-). Hvad gør i andre ?

Men umiddelbart ville jeg vælge bare at køre lyden fra scart - hvis man bare har en scart-phono kabel, så er det trods alt færre led en hvis du skal have et optisk kabel + en omformer + phono kabel.

Jeg vil også hive lyden ud til et ordentlige stuehøjttalere. Hvde tænkt mig at købe en omformer (optisk til phono), men det er en forholdsvis dyr løsning. Ved I om der findes Scart stik, der er så flade at TV'et kan hænge lige så tæt på væggen som ellers?
Af malke
nielsbroge skrev:
malke skrev:

Jeg vil også hive lyden ud til et ordentlige stuehøjttalere. Hvde tænkt mig at købe en omformer (optisk til phono), men det er en forholdsvis dyr løsning. Ved I om der findes Scart stik, der er så flade at TV'et kan hænge lige så tæt på væggen som ellers?
Hvis scart stikket ikke vender bagud, så spiller det vel ingen rolle? - men jeg ved faktisk ikke om det kun er hdmi-stikkende der ikke er bagud vendte :o
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17