Log ind med sociale netværk
03 jun 2010, 18:34
Hej,
er der nogen, der har en idé til noget lyd?
Så en JVC i so en ding, der skulle være ok. Jeg vil helst ikke bruge over 3000 kr. på lyden.
Nu må der gerne snart blive uge 23 :-). Håber ikke, at vi skal vente til uge 24 med leveringen.
Mvh
Bjørn
Så en JVC i so en ding, der skulle være ok. Jeg vil helst ikke bruge over 3000 kr. på lyden.
Nu må der gerne snart blive uge 23 :-). Håber ikke, at vi skal vente til uge 24 med leveringen.
Mvh
Bjørn
03 jun 2010, 22:37
BjoernB skrev:Hej,En JVC hvad?
Mvh
Bjørn
07 jun 2010, 11:56
Men umiddelbart ville jeg vælge bare at køre lyden fra scart - hvis man bare har en scart-phono kabel, så er det trods alt færre led en hvis du skal have et optisk kabel + en omformer + phono kabel.
Glæder mig virkelig til at der kommer en pakke ind af døren 8)
copper skrev:Jeg tror personligt jeg vil trække lyden ud gennem scart stikket, idet jeg ikke har optisk lydindgang på mit anlæg. Eller også køber jeg en omformer ;-). Hvad gør i andre ?Jeg bruger optisk, da jeg har en surround receiver der har optisk input!
Men umiddelbart ville jeg vælge bare at køre lyden fra scart - hvis man bare har en scart-phono kabel, så er det trods alt færre led en hvis du skal have et optisk kabel + en omformer + phono kabel.
07 jun 2010, 22:40
malke skrev:Jeg vil også hive lyden ud til et ordentlige stuehøjttalere. Hvde tænkt mig at købe en omformer (optisk til phono), men det er en forholdsvis dyr løsning. Ved I om der findes Scart stik, der er så flade at TV'et kan hænge lige så tæt på væggen som ellers?copper skrev:Jeg tror personligt jeg vil trække lyden ud gennem scart stikket, idet jeg ikke har optisk lydindgang på mit anlæg. Eller også køber jeg en omformer ;-). Hvad gør i andre ?Jeg bruger optisk, da jeg har en surround receiver der har optisk input!
08 jun 2010, 00:04
nielsbroge skrev:Hvis scart stikket ikke vender bagud, så spiller det vel ingen rolle? - men jeg ved faktisk ikke om det kun er hdmi-stikkende der ikke er bagud vendtemalke skrev:Jeg vil også hive lyden ud til et ordentlige stuehøjttalere. Hvde tænkt mig at købe en omformer (optisk til phono), men det er en forholdsvis dyr løsning. Ved I om der findes Scart stik, der er så flade at TV'et kan hænge lige så tæt på væggen som ellers?copper skrev:Jeg tror personligt jeg vil trække lyden ud gennem scart stikket, idet jeg ikke har optisk lydindgang på mit anlæg. Eller også køber jeg en omformer ;-). Hvad gør i andre ?Jeg bruger optisk, da jeg har en surround receiver der har optisk input!
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto