Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af elcom
Har en smule udfordringer. Har købt to udgaver af The Exorcist. Både Theatrical og Extended. Begge udgaver har ekstra materiale. Men hvor jeg "nemt" kan vælge hvilken version af filmen jeg ønsker at se, så kan jeg ikke bare få lov til at vælge fra hvilken film jeg vil se ekstra materialet. Og det er ikke samme ekstra materiale.

Nogen der har gode ideer?
Af nicolas.kryger
Er der evt. nogen herinde der ved, hvorfor der ikke står skrevet udgivelsesdato under forudbestillinger inde i Apple TV-app'en?? Det har nu stået på i en uges tid eller to. Før i tiden kunne man jo sagtens se hvornår at filmene udkom, men åbenbart ikke længere....Det håber jeg godt nok ikke bliver en permanent beslutning! I morgen mandag frigiver Apple som bekendt den nye softwareopdatering (tvOS 18.1) til Apple TV'et, og forhåbentligt løser dét problemet. Men nogen der kender noget til dette...?
PS: Jeg har både Apple TV 4K & -HD udgaven + iPad Pro og iMac, og de kører desuden alle den nyeste softwareversion, men stadig ingen udgivelsesdato at se! Ret mystisk, synes jeg nok.....
Af Flemming Larsen
Det er meget sjældent at der står udgivelsesdato på deres kommende film. Sådan synes jeg at det har været længe. Og jeg har købt en hel del film igennem flere år.
Af nicolas.kryger
Flemming Larsen skrev: 27 okt 2024, 21:59 Det er meget sjældent at der står udgivelsesdato på deres kommende film. Sådan synes jeg at det har været længe. Og jeg har købt en hel del film igennem flere år.
"Sjældent"...? :D :s Næ', nu har jeg aldrig....Det må da vist være din spøg!!...Det har da nærmest altid været der. Selv dengang man købte sine film inde i iTunes Store (hvilket man jo ikke rigtig kan længere), stod der skrevet klart & tydeligt en udgivelsesdato for den specifikke film. Og hvis du lægger mærke til det, kan man jo stadigvæk købe/forudbestille musik/albums/sange inde i iTunes, hvor der såmænd også står skrevet hvornår at Pladen/EP'en/Singlen udkommer....! Burde dét ikke være bevis nok for dig ... ::l :o
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har bemærket, at filmstudierne er blevet lidt nærige med udgivelsesdatoer efter corona. Det har nok noget at gøre med det forkortede biografvindue. Hvis en film allerede 45 dage efter biografpremieren ligger klar derhjemme, så venter nogle folk nok bare.

En tommelfingerregel er, at Warners film udgives som PVOD til højere pris 45 dage efter biografpremiere. Hos Disney er det typisk 65 dage, plus minus.

Vi holder øje med holdback-periode på større film. Vores seneste opgørelse over 51 store biograffilm kan findes her: https://www.flatpanels.dk/fokusartikel. ... 1721388599
Af Flemming Larsen
nicolas.kryger skrev: 29 okt 2024, 20:59
Flemming Larsen skrev: 27 okt 2024, 21:59 Det er meget sjældent at der står udgivelsesdato på deres kommende film. Sådan synes jeg at det har været længe. Og jeg har købt en hel del film igennem flere år.
"Sjældent"...? :D :s Næ', nu har jeg aldrig....Det må da vist være din spøg!!...Det har da nærmest altid været der. Selv dengang man købte sine film inde i iTunes Store (hvilket man jo ikke rigtig kan længere), stod der skrevet klart & tydeligt en udgivelsesdato for den specifikke film. Og hvis du lægger mærke til det, kan man jo stadigvæk købe/forudbestille musik/albums/sange inde i iTunes, hvor der såmænd også står skrevet hvornår at Pladen/EP'en/Singlen udkommer....! Burde dét ikke være bevis nok for dig ... ::l :o
For det første, så køber jeg ikke musik. Så er næppe et bevis. Men til gengæld forudbestiller mange film, og det er godt nok sjældent, at jeg har set datoer på. Og så er det efterhånden et godt stykke tid siden, at der ikke har været film i iTunes.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der har været ret stille omkring 4K-udgivelserne af de tre Pusher film. Flatpanels skrev om det i juli, men det var midt i sommerferien, så det fløj lidt under radaren: Knivskarpt gensyn med restaureret kultklassiker

Vi har endnu ikke fået konkrete detaljer, men forhandlere har lagt et UHD Blu-ray boxset online til forudbestilling med en dato, der hedder 1. december. Mon ikke de også dukker op på iTunes deromkring.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
4K-udgivelsen af Se7en har fået udgivelsesdato i USA. Det bliver den 7. januar både online og på UHD Blu-ray. Jeg ved endnu ikke om det er samme dato i Europa, men mon ikke det er deromkring.

Den ryger også tilbage i IMAX-biografer, men jeg ved igen ikke om det gælder DK.

Ekstramateriale:

Commentary
The Stars: David Fincher, Brad Pitt, Morgan Freeman
The Story: Richard Dyer, Andrew Kevin Walker, Richard Francis-Bruce, Michael De Luca, David Fincher
The Picture: Darius Khondji, Arthur Max, Richard Francis-Bruce, Richard Dyer, David Fincher
The Sound: Ren Klyce, Howard Shore, Richard Dyer, David Fincher

Deleted Scenes
Car Ride in from Gluttony
My Future
Raid on Victor’s
Spare Some Change?
Tracy Wakes from Light Sleep
Pride

Alternate endings
Animated storyboards of un-shot ending
Original “Test” ending

Still Photographs (featurettes)
John Doe’s Photographs
Victor’s Decomposition
Police Crime Scene Photographs
Production Photographs
The Notebooks
Production Design (featurette)
Mastering for the Home Theater (featurette)
Exploration of the Opening Title Sequence: Early Storyboards (featurette)
Exploration of the Opening Title Sequence: Rough Version (featurette)
Exploration of the Opening Title Sequence: Final Edit (featurette)
Exploration of the Opening Title Sequence: Stereo Audio Commentary One – The Concept – Designer Kyle Cooper (featurette)
Exploration of the Opening Title Sequence: Stereo Audio Commentary Two – The Sound – Brant Biles & Robert Margouleff (featurette)
Theatrical EPK

Via https://variety.com/2024/film/news/davi ... 236213861/
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 86