Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Fælleskøb af Samsung UE55C8705:
Succesen fortsætter efter Retardo's initiativ med fælleskøb af 46 tommeren - ifølge fladskærmsshoppen nåede man op på over 40 stk. !!!!

Med andre ord er der altså tale om en super skærm vurderet at fagfolk herinde på Flatpanels.dk

Det er aftalt med fladskærmsshoppen at vi sætter en deadline op for at være med i fælleskøbet af Samsung UE55C8705 til kr. 22.500,00 søndag aften. MEN fladskærmsshoppen understreger at de leverer efter først til mølle princippet blandt de indgivne ordre under fælleskøbet.

Så er man interesseret i en fantastisk skærm i en dejligt stort format og til en super pris skal man ikke vente.

Link til fælleskøb:

http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1137

Leveringstiden bør være i uge 21, men kan sagtens ske tidligere. Jo flere vi er jo stærkere står fladsskærmsshoppen ved levering fra producenten.
Når vi når op på 6-7 indgivne ordrer vil fladsskærmsshoppen bestille hjem, men prisen er betinget af, at vi når op på 10 ordrer under ovennævnte link. Pt. er vi oppe på 3 bestillinger.

Med hensyn til om vi får briller med eller andet godt, eks. beslag eller lignende, vil jeg lige tale med fladskærmsshoppen - som bestemt er meget samarbejdsvillige Det viste de også ved 46 tommeren.

NB. Dette emne har også været kørt under "Super tilbud til brugerne på Samsung UE468705" men har nu altå fået sit eget emne.
Af Dressah
Hvem kunne ikke tænke sig at smække sådan en 55'er op på væggen! Lig en bestilling ind på det her lækre bæst, ligesom jeg selv har gjort .. Prisen er 2,500 ,- billigere og så er der ingen fragt + at der er mulighed for at vi får smidt lidt goodies ind over! :D Gogo! Jeg ser frem til at modtage det her lækre tv til den her pris, så gogo!
Af BrianH
Dressah skrev:Hvem kunne ikke tænke sig at smække sådan en 55'er op på væggen! Lig en bestilling ind på det her lækre bæst, ligesom jeg selv har gjort .. Prisen er 2,500 ,- billigere og så er der ingen fragt + at der er mulighed for at vi får smidt lidt goodies ind over! :D Gogo! Jeg ser frem til at modtage det her lækre tv til den her pris, så gogo!

Jeg kunne ikke tænke mig et :)
Det undrer mig iøvrigt at flatpanels.dk tillader at fladskærmsshoppens fodfolk driver den her slags hype for at lokke folk til at købe fra deres butik.
Af Dressah
Jeg har intet med dem at gøre, jeg vil bare have tv'et til den billige pris! :D
- Kan dog godt se at det lyder lidt som en salgstale haha, er bare desperat efter at få det! :D og hvis det er til den pris, har jeg råd til det nu og skal ikke vente en måneds tid før jeg får flere mønter i kassen :b
Af Snurrerundtlyd
Hører dette emne ikke ind under 'køb/salg' forum-kategorien og ikke 'TV'?
Af lennon
Dressah skrev:Hvem kunne ikke tænke sig at smække sådan en 55'er op på væggen! Lig en bestilling ind på det her lækre bæst, ligesom jeg selv har gjort .. Prisen er 2,500 ,- billigere og så er der ingen fragt + at der er mulighed for at vi får smidt lidt goodies ind over! :D Gogo! Jeg ser frem til at modtage det her lækre tv til den her pris, så gogo!
Jeg kunne godt tænke mig et . MEN nogen speciel grund til at man ikke i stedet skal vælge den kommende plasma fra Samsung (- formoder den ikke støjer) ? Godt nok lidt mindre,lidt dyrere i strøm, - men sandsynligvis bedre billede og til lavere pris .

AVforum har lige testet Panasonic VT20 plasma, og konkluderer at det ubetinget er markedets bedste billedprformer på både 2D og 3D .
Af Hammer-Time
BrianH skrev:

Jeg kunne ikke tænke mig et :)
Det undrer mig iøvrigt at flatpanels.dk tillader at fladskærmsshoppens fodfolk driver den her slags hype for at lokke folk til at købe fra deres butik.
Jeg har heller ikke det fjerneste med fladskærmsshoppen at gøre udover at jeg har forespurgt på en mængderabat (præcis som Retardo opnåede med stor succes).

Jeg er udelukkende interesseret i at få fingrene i dette fremragende tv til så billig en pris som overhovedet muligt.

Hvis du kender et andet sted som kan sælge nævnte tv til kr. 22.500 eller billigere, så fortæl endelig om det.
Af ajhals
BrianH skrev: Jeg kunne ikke tænke mig et :)
Hvis du læser nærmere i den tråd omkring køb af 46C7705, vil du se, at det ikke er fladskærmsshoppen der har været ude med et tilbud, men en ihærdig bruger herinde fra, der har hentet et tilbud fra fladskærmsshoppen. Der er vel ikke noget i vejen for, at brugerne herinde går sammen og sparer tusindvis af kroner er der ? :)
Af Dressah
lennon skrev:
Jeg kunne godt tænke mig et . MEN nogen speciel grund til at man ikke i stedet skal vælge den kommende plasma fra Samsung (- formoder den ikke støjer) ? Godt nok lidt mindre,lidt dyrere i strøm, - men sandsynligvis bedre billede og til lavere pris .

AVforum har lige testet Panasonic VT20 plasma, og konkluderer at det ubetinget er markedets bedste billedprformer på både 2D og 3D .
Nu kommer jeg bare med min mening. Jeg har været rundt i forskellige butikker for at se C8705'ern i aktion, og må indrømme at jeg ikke ville kunne se hvordan et billede skulle kunne blive meget bedre, sort niveauet er sindsygt, farverne er korrekte og ja det er bare smukt. Jeg var også så heldig at se C7705'ern med 3D materiale, og jeg er altså ret imponeret over hvor vildt det ser ud, og når man så kan få det i 55 tommer på 8705'ern, tror jeg bare det imponere endnu mere. Prisen er det billigste jeg er faldt over med et par tusind kroner. Så håber du hopper med på vognen :)

Dress
Af Tazzyted
Heey....

Jeg er med stor sandsynlighed også med på dette køb! super tv så det i HIFI klubben i dag og det holder!

Jeg skal lige have de sidste ting på plads så ligger jeg også en ordre på det senest imorgen. Kan vi få et klart svar på om det er beslag med? og om levering kan ske i uge 21? dette er efter min mening et par vigtige issues.

Tazzyted
Af berthel
Super.Jeg er med :D Der fik man lige 2500 kr :D
Af Hammer-Time
Jeg kan jo ikke love at det bliver leveret i uge 21, da producenterne kan ændre leveringsdatoer uden varsel. Men som situationen er nu satser fladskærmsshoppen på at det er fremme i uge 21, MEN det forudsætter at de bestiller hjem mandag og Fladskærmsshoppen kræver at der minimum ligger 6-7 bestillinger mandag morgen for at han bestiller de 10 tv hjem til kr. 22.500,00 pr. stik.

Med andre ord skal vi alt gerne se yderligere 2-3 der vil deltage i dette fælleskøbsarrangment, da vi nemlig pt er 4.

Mht beslag er det en yderligere forhandling med Fladskærmsshoppen og vi vil måske ikke alle have det samme beslag. Jeg går efter Ultra slim vægbeslag til kr. 1.095,00 men der findes jo også andre beslag. Så hvis vi skal have noget ekstra goodie oveni er det måske bedre at gå efter 3D brillerne ?

Kom nu de sidste, så vi kan få bestilt og købt dette tv til den fremragende pris - kan sgu næsten ikke vente :s
Af Dressah
Vi er nu oppe på 5 bestillinger ! :)
- Så er vi halvvejs!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Lige en kommentar til ordlyden af dette tilbud: Recordere.dk har rettighederne til brugen af ordet "Fælleskøb", så I bedes kalde dette noget andet. Det lyder måske lidt mystisk, men vi tager det ganske alvorligt.

Læs mere om recordere.dk's patent på begrebet her:
http://www.recordere.dk/indhold/templat ... &zoneid=13
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9