Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Okay min problem stilling er at jeg har fået øje på 2 fjernsyn som ligger indenfor mit budget, men kan ikke gennemskue hvilken 1 der er bedst, dette er efter jeg har læst adskillige tests samt været ude i en butik og se dem begge 2 op imod hinanden.

Men mit valg er imellem Sony HX700 eller LG SL8000

Mit behov er en masse Xbox360, samt masser af fodbold :)

Samt jeg sider lidt skævt for tv'et så betragtnings vinklen skal være go'

Håber at i kan hjælpe

Hilsen

Jens
Af darth nissan
Kan ikke rigtig udtale mig om HX700, men har selv lige købt et SL8000. Og det er jeg meget tilfreds med. Til den pris det kan erhverves for nu, har jeg svært ved at se nogle direkte konkurrenter.
Af pipper
Jeg har et Sony HX700 og er også godt tilfreds.
Jeg syntes bare ikke at betragtningsvinkel er særlig
god, så hvis du sidder skævt for den ville jeg prøve
at stå sådan i forretningen inden du beslutter dig.

Om den er bedre en SL8000 kan jeg ikke sige, men den er IMO
pænere men smag og behag.
Den er tilmed også dyrere en LG'en så det skal du jo også have med i en overvejelse.

mvh
Af Jens84
Takker for besvarelserne..

Men tror valget er valgt på en LG sl8000...

Valgt blev nok mest efter min penge pung samt rigtig gode anmeldelser af skærmen.
Af darth nissan
Mht. betragtningsvinkel..... Så vil jeg nok anbefale dig, at tage ud og teste TV´ene selv, på det område. Syntes bestemt at betragtningsvinklen er ganske fair på SL8000, men det er jo en af LCD´ernes akilles-hæle. Så, better safe than sorry, ud og kig.

Kommer selvfølgelig an på, hvor meget du sidder forskudt fra skærmen. Løsningen ku jo være at lade TV´et stå på sin stander/fod, eller vægbeslag der kan drejes lidt.