Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pekr
Jeg overvejer at sende mit nyindkøbte 50" tv (38kg) retur. Men hvem tager sig af den slags? Har haft talt med flere pakkefirmaer og de tager pakker på max 20kg!

Venligst
Peter
Af kskruger
pekr skrev:Jeg overvejer at sende mit nyindkøbte 50" tv (38kg) retur. Men hvem tager sig af den slags? Har haft talt med flere pakkefirmaer og de tager pakker på max 20kg!

Venligst
Peter
Det du kan gøre, kontakt der hvor du har købt det, spørg indtil om de kan hjælpe dig med at finde en løsning, de har som regle en aftale med et transportfirma, som sikkert kan komme forbi dig og hente dit tv mod betaling selvfølgelige.
Af pekr
Jeg tager fat i dem. Tak:-)
Af trykkertor
Jeg var i samme situation for nogle måneder siden.
Ville benytte mig af fortrydelsesret hos Getmore på en 50" LG.

Getmore ville overhodet ikke være behjælpelig.
De har en bedriftsaftale med Posten erhverv, og med en kort telefon, ville posten komme på min adresse.
Men som de sagde så pænt:
"Retur får du selv bøvle med"

Om det derimod var snak om en reklamation eller reperation var det intet problem at ordne med fragt for mig. Fortrydelsesret var helt op til mig at løse.
Prøvde GLS, Danske Fragtmænd, DHL, Posten etc...
Men som nævnt i tråden. Max 20 kg.

Så jeg endte op med en lokal Speditør.
Rødekro Kurer.
Så du skal nok i de gule sider og finde et lokalt transportfirma.
Så løser det sig nok.
Af pekr
Jeg har lavet en aftale med Budstikken (det kunne butikken godt være behjælpelig med (nu når jeg selv skal betale)
Af kskruger
pekr skrev:Jeg har lavet en aftale med Budstikken (det kunne butikken godt være behjælpelig med (nu når jeg selv skal betale)
Hvor meget måtte du af med?