Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af casiraghi
O'Brian skrev:
C-TEI skrev:hvad er jeres vudering af fjernsynet indtil videre.
Nogle steder den mangler lidt finesse? O-O
Syntes godt nok det kniber med feedback fra de nye ejere... :)

Måske de bare nyder deres nye tv.... O_O
Jeps nyder det i fulde drag :)
kun fundet en ting som er lidt skod.. er godt nok besværligt at søge på youtube :)
Af dhanse15
Hvad med clouding?

Har leveret 2 stk. 46b7070 og 1 stk. 46b8050 tilbage grundet massiv clouding. Har de løst det på deres 2010 skærme?

Dennis.
Brugeravatar
Af C-TEI
dhanse15 skrev:Hvad med clouding?

Har leveret 2 stk. 46b7070 og 1 stk. 46b8050 tilbage grundet massiv clouding. Har de løst det på deres 2010 skærme?

Dennis.
Det er et spørgsmål vi alle venter på desværre. Men ingen har oplyst noget endnu ::l
Af mhca
casiraghi skrev: Jeps nyder det i fulde drag :)
kun fundet en ting som er lidt skod.. er godt nok besværligt at søge på youtube :)
Med wifi-dongle og iPod Touch eller iPhone skulle det blive lidt nemmere :D

(Sådan en Apple-sag går dog hurtigt flad for batteri, synes jeg)
Af Rene
vil lige gøre opmærksom på ,at samsung er kommet med en harddisk optager med c tuner og mpeg4 :)
Af casiraghi
mhca skrev:
casiraghi skrev: Jeps nyder det i fulde drag :)
Med wifi-dongle og iPod Touch eller iPhone skulle det blive lidt nemmere :D

(Sådan en Apple-sag går dog hurtigt flad for batteri, synes jeg)
Kommer aldrig noget fra Apple inden for mine døre :) men mon ikke der kommer noget til deres egne telefoner på et tidspunkt.. jeg har en Omnia HD :)
Af mhca
Rene skrev:vil lige gøre opmærksom på ,at samsung er kommet med en harddisk optager med c tuner og mpeg4 :)
Jeg vil se link :-)

Det lyder sq lækkert.
Men man kan vel stadig ikke få lov at brænde det ud, så det fx kan afspilles i kælderen i stedet for i stuen?

Og er det med indbygget BluRay-afspiller?

Jeg kan ikke finde det. Fandt dog dette, men ikke noget mere konkret:
http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 8&zoneid=5
Af RuneBoa
casiraghi skrev: kun fundet en ting som er lidt skod.. er godt nok besværligt at søge på youtube :)
Har du prøvet iPhone/Touch applikationen. Den kan nok gøre det nemmere at søge...
Af dfds
Den hedder

SAMSUNG BD-C8500
er en 500 gb HDD Recorder med DVB C mpeg 4 og blueray...

bare søg på google

pris for 500 gb er ca. 4100 og for 250 gb 3400
Af Kickstart
Kunne vi få lidt feedback omkring clouding ? :)
Af casiraghi
Kickstart skrev:Kunne vi få lidt feedback omkring clouding ? :)
Jeg har ikke observeret noget..
Af tcf
Jeg har ikke observeret noget clauding, med hensyn til iphone app. den er super nem at bruge, finder selv TVét og gør det klart nemmere at navigere, man kan enda ryste phonen, og så skifter den kanal, eller skruer op og ned!
Hvis man bruger retur lyd/HDMI 1,4 er det HDMI 2 man skal bruge, det gør jeg via min Onkyo SR608 og det funger bare super
8)
Brugeravatar
Af jenstm
tcf skrev:Jeg har ikke observeret noget clauding, med hensyn til iphone app. den er super nem at bruge, finder selv TVét og gør det klart nemmere at navigere, man kan enda ryste phonen, og så skifter den kanal, eller skruer op og ned!
Hvis man bruger retur lyd/HDMI 1,4 er det HDMI 2 man skal bruge, det gør jeg via min Onkyo SR608 og det funger bare super
8)
Ved du om det er muligt at benytte ipod touch som jo næsten er en iphone, bare uden simkort.
Så er det jo næsten et alternativ til deres touch remote, som jeg ellers lige har bestilt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8