Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej folks!

Har I lang tid haft blikket stift rettet mod en Samsung UE-46B8050. Den har været på redaktionens liste med anbefalinger, men er fjernet med forklaringen: Udgået! Hvad betyder det helt konkret. Så vidt jeg kan se kan den fåes mange steder. Er forundret over at lige denne skærm tilsyneladende holder sin pris på små 15 kilo. Der er ikke megen bevægelse her. er det udtryk for at den er ved at været udsolgt ell. kan man forvente et prisfald når Samsungs nye skærme bliver fuldt tilgængelige.

bedste hilsner

Mogens
Brugeravatar
Af C-TEI
Ikke så lang tid siden jeg var i elgiganten og spurgte om dette Tv. Det er en gammel model fik jeg at vide og de får ikke flere af dem. De afventede den nye modeller som bl.a. har 1.4 HDMI til 3D istedet.

I en anden tråd under TV, kan du bestille Samsungs helt nye top model som hedder 8705 i 46'' til 15.999 med beslag. Jeg er selv i gang med undersøge om jeg skal tage imod tilbuddet.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg ville ikke holde vejret mht. prisnedsættelser på B8050. Som sagt, så er modellen udgået, så de modeller du kan finde er restlagre. Af samme grund så vil du nok ikke se nogen afsluttende prisdumping før de nye kommer på lager.
Brugeravatar
Af C-TEI
jeg var ude efter dette tv fordi det stod som et af de bedste på deres hjemmeside. Men samtidigt havde jeg glemt at testen som tv'et herinde er lidt gammel og var lidt i tvivl. Men jeg havde ikke forventet at modellen ligefrem var udgået. Det kan være flatpanels.dk har været lidt bagud m.h.t. at få den hjem og blive testet.