Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mhca
Bare ærgeligt at det kun er fra en stor brugermængde, at man kan danne et indtryk af, om modellen er plaget af plasma støj.

Virkeligt en dealbreaker for mig!

Mvh. Martin
Af wcc
det er fortidligt at sige det er det bedste på marked, der mangler stadig plasma fra samsung og sony kommer også snart, og mon ikke de har en overraskelse med.
Af lennon
Tror ikke man skal forvente at noget LCD produkt kommer i nærheden af at performe 3D på niveau med de bedste plasma . De få meldinger der er kommet herinde og på Recordere.dk indikerer at PanaVT20 er tæt på et pletskud, ikke mindst på 2D .

Men lad os nu lige se nogle flere test . .
Af Arne..
Jeg har set den IRL og jeg håbede da på at den var pæner end på billeder fra net .. Men nej Panasonic bliver ved med at være bagud ang. deres Design og det er bare ikke godt nok til mig.. Så er det sådan set lige meget hvor god en test den får.
50" er jo en ret stor skærm og så skal den sgu være flotter en den .. men vi har da heldigvis forskellige smag .. O_O
Af Senic
Arne.. skrev:Jeg har set den IRL og jeg håbede da på at den var pæner end på billeder fra net .. Men nej Panasonic bliver ved med at være bagud ang. deres Design og det er bare ikke godt nok til mig.. Så er det sådan set lige meget hvor god en test den får.
50" er jo en ret stor skærm og så skal den sgu være flotter en den .. men vi har da heldigvis forskellige smag .. O_O
Synes der er en overdreven hysteri om designet, så slem er den da heller ikke. Fair nok du vægter design højest O-O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Brugeren Hother fra Recordere.dk har også delt sine erfaringer med skærmen:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=3870

Og I har sikkert allerede læst brugeren Bantams målinger af skærmen:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=3856

Hvis I fletter de to sammen, så har I vel én anmeldelse :)