Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jvvpc
Ville høre hvad andres erfaringer er med leveringstider på de nye Samsung. Vi har haft bestilt et UE46C8705 i over en måned nu og butikken er flere gange blevet lovet den skulle komme inden for en uge.

Det skulle så åbenbart være ved alle kæder i DK at de mangler dem. Har hørt at HiFi-Klubben havde bestilt 100 men fik 10. Der er ogs nogle rygter om at produktionen ikke kan følge med.
Nogle der ved noget eller som bare går og venter ?
Af jvvpc
Ja skulle jeg havde haft set noget før :/ Men nu siger de 14 dage så håber bare... Men vidste min forhandler siden så fik den ned til 15k :D
Af KlausHansen
Jeg købte min 46" 8705 onsdag 12/5. I Hifi-klubben i Helsingør.
Havde ikke bestilt, men jeg ringede og de havde den.....

Super forretning, kan kun anbefale dem. Super service og gode at tale med....

Held og Lykke

Klaus
Af Vogteren
Hejsa.

Jeg ved også, at fladskærmsshoppen.dk har en stribe på lager af dem - har nemlig lige selv købt en derinde...! :) Dejligt TV iøvrigt!!!!

Du kan evt. se en anden tråd her på siden, hvor der gives en lidt bedre pris, hvis 10-20 købere samles ialt!

Pøj pøj med at finde den derude! :o)
Af Nico
jvvpc skrev:Ja skulle jeg havde haft set noget før :/ Men nu siger de 14 dage så håber bare... Men vidste min forhandler siden så fik den ned til 15k :D
Hvilken forhandler var det?
Af jvvpc
Takker for alle svarene :) Det lyder til folk generalt er tilfredse, så må jeg bare hundse lidt med min forhandler.

Det er hos den lokale Expert jeg venter det fra :)