Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mundt
@ Brian H

og hvad så hvis det var butiksindehaveren der havde oprettet tråden?? Du får et billigere tv!
Hvis du ikke selv er interesseret i det pågældende tv, er det jo så heldigt at du bare kan lade være med at købe det! ;)
Af noxity
Jeg kan heller ikke se problemet. Det er jo ikke fordi folk bliver snydt. De får TVet billigere og hurtigere end det er muligt andre steder, og oven i købet får de et slim-beslag med.

Det er rent win for dem der bestiller. Om så retardo tjente 100kr pr. TV ville alle være glade.

Måske lige bortset fra Rasmus og resten af FP, som ikke ønsker at forumet bliver brugt af forhandlere til at reklamere (Så skal FP jo også have en bid af kagen). Og hvis det er dét, du er bekymret for så er det fint du spørger. For det ender ude af kontrol på et tidspunkt.
Af Straadten
Så er min 46C8705 i hus :) Fik mulighed for at hente den allerede idag på lageret i Karlslunde. Super service fra Fladskærmsshoppen hele vejen igennem :) :) :)

Glæder mig til at hænge det op i aften 8)
Af retardo
Jeg har også lig smidt det op på væggen! Det er fucking genialt:) <- Er måske lidt grebet af stemning, men det ser altså kanon ud!
Af Ellegaard74
retardo skrev:Jeg har også lig smidt det op på væggen! Det er fucking genialt:) <- Er måske lidt grebet af stemning, men det ser altså kanon ud!
Vi vil se :p
Og lad os da lige høre de første indtryk :)
Af mundt
Kæft jeg er misundelig og SÅ tæt på at gå på kompromis med størrelsen og "nøjes" med en 46" :(
Der er længe til uge 21!

Damn you Samsung!
Brugeravatar
Af C-TEI
Var henne i hifiklubben på frederiksberg i går og så på 7705 46'' modellen. Jeg har lige et par spørgsmål angående 8705 46'' TV.

1. Hvorfor laver man TV med reflektioner i igen?
2. Nogle der ved hvad sort niveauet er på? (hifi klubben vidste det ikke)
3. Angående Clouding (bleeding), har nogle af jer som har fået tv'et hjem, opdaget noget?
Af casiraghi
C-TEI skrev:Var henne i hifiklubben på frederiksberg i går og så på 7705 46'' modellen. Jeg har lige et par spørgsmål angående 8705 46'' TV.

3. Angående Clouding (bleeding), har nogle af jer som har fået tv'et hjem, opdaget noget?
1. No clue
2. No clue
3. jeg har ikke observeret noget på mit endnu
Brugeravatar
Af C-TEI
casiraghi skrev:
C-TEI skrev:Var henne i hifiklubben på frederiksberg i går og så på 7705 46'' modellen. Jeg har lige et par spørgsmål angående 8705 46'' TV.

1. No clue
2. No clue
3. jeg har ikke observeret noget på mit endnu

Tak for det hurtige svar casiraghi :)

Gider du ikke tage et billede af dit nye 46'' 8705 i helt mørke samtidigt med at skærmen viser helt sort skærm(som FP gør i deres tests) og så uploade det til peecee.dk O_O
Af retardo
Hey folk.

Standard billedet da jeg tændte skærmen, var semi ringe. Nu har jeg brugt nogen af indstillingerne fra testen af 6000 serien her fra flatpanels, og billedet er super godt indtil videre. Jeg forventer selvfølgelig det bliver endnu bedre når der kommer en rigtig test ud af 8000 modellen og nogen indstillinger.

Indtil videre: Super design, lækkert billed, overraskende ok lyd. Jeg er glad:D

Forresten nogen der ved hvordan man slukker logoet nederst på skærmen? Det lyser nemlig når skærmen er tændt. Kunne være dejligt hvis det kunne slukkes..
Af noxity
retardo skrev: Forresten nogen der ved hvordan man slukker logoet nederst på skærmen? Det lyser nemlig når skærmen er tændt. Kunne være dejligt hvis det kunne slukkes..
I B-serie:
Menu - Indstillinger - Generelt - Lyseffekt
Af casiraghi
retardo skrev: Forresten nogen der ved hvordan man slukker logoet nederst på skærmen? Det lyser nemlig når skærmen er tændt. Kunne være dejligt hvis det kunne slukkes..
Menu -indstillinger - Generelt -lyseffekt

også på C serien :D
Af Tazzyted
Hvad blev der af dette fælleskøb på 55'' 8705 fra fladskærmsshoppen? Skulle der ikke være kommet en pris og link i dag? O-O
Af casiraghi
C-TEI skrev:
Gider du ikke tage et billede af dit nye 46'' 8705 i helt mørke samtidigt med at skærmen viser helt sort skærm(som FP gør i deres tests) og så uploade det til peecee.dk O_O
Jo hvis nogen kan fortælle mig hvordan jeg får det helt sort :) kan kun få en sort side hvor der står f.eks. kodet signal
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 17