Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bandit600
Hejsa.

Jeg skal for første gang (39 år!) købe en fladskærm. Har ikke ville skifte før, da jeg ikke synes billedet følger godt nok med - især ved kraftige panoreringer som ved sportsudsendelser. Men har besluttet at bide i det sure æble nu.

Vores stue er ret lille og vi kommer til at sidde mindre end 4 m fra TV'et, hvorfor det ikke skal være over 37"

Vi har i øjeblikket Stofa, men mine drenge (og jeg :-)) vil mægtig gerne se VM (alle kampe :-)) så jeg har valgt at skifte til Boxer TV med Sportpakke til små 2000,- på et år, da jeg finder det billigst.

Vi har nu en HD-recorder, som jeg ved skal udskiftes efter skiftet til Boxer, så jeg tænker at bygge et lydsvagt medie center med Win 7, som kan optage div. udsendelser. Videre skal vi kunne spille Wii og PS2 på tv'et.

Jeg har tænkt på et Samsung UE37B6050 http://www.hifipriser.dk/Product/Detail ... pid=649483. Vil det opfylde vores ønske om et godt billede med gode tilslutningsmuligheder til max. 8000,- eller er der andre modeller, der skal tages i betragtning?

Jeg håber virkelig I kan hjælpe/komme med gode bud...

På forhånd tak!

Kh. John Quist
Århus