Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af casiraghi
Gaco skrev:tcf hvordan er betragtningsvinklerne? Det er sådan set dem jeg er mest bekymret for hos Samsung, og C7000 serien har jo fået lidt hug for det. Står selv og vakler lidt mellem LG 55LX950N og Samsung 55C8705 :)
Jeg har set både 7000 og 8000 serien, og syntes betragtningsvinklerne har været ganske gode på begge, syntes ikke der var den store forskel i billedkvalitet når man kom godt ud til siden, men nu er jeg jo selvfølgelig heller ikke ekspert :)
Af O'Brian
Jeg er frisk på en 46" til en god pris. Nogen der har set en test i et andet forum? Eller et link til en god Produkt beskrivelse?

Go Søndag ::l
Af Kjang
retardo skrev:@Kjang

Jeg har allerede skrevet til fladskærmsshoppen for at høre hvad vi de kan tilbyde 20stk C8705 skærme til, som du kan du springe over, men du må meget gerne forhører dig flere steder, da jeg kun har skrevet til dem.

Jeg er ihvertfald frisk på en 46C8705
Yes yes. Jeg har allerede købt. Så det var for jeres skyld.
Af O'Brian
That's it. Nice !

Nogen der ved hvad der skal til for at gøre den til WIFI ?
Af Kjang
O'Brian skrev:That's it. Nice !

Nogen der ved hvad der skal til for at gøre den til WIFI ?
??
Af poteen
Er det ikke bare et spørgsmål om at købe en wireless dongle og smide det i en af USB portene?
Af Nico
mundt skrev:Måske fordi man ikke gider risikere dramaet fra 855eren, hvilket jo er forståeligt nok!

Sådan er det ihvertfald for mit vedkommende!
Kan jeg godt forstå har selv haft en 855, men vil da give den nye en chance.
retardo skrev:Nico

Designet ligner da heller ikke hinanden. Plasmaen har sort ramme med masser af genskin, LED´en har en børstet alluminiums ramme. Er personlig lidt træt af alt det piano lack.
Plasma'ens ramme er også i børstet alu den er bare mere mørke grå/sort, mens LED er sølv...
Af tcf
Jeg kan oplyse at betragtnings vinklen er ok på 8000, jeg vil enda sige bedre end på Sony da den jo ikke har den ekstra glas skærm foran!
( Har set på Sony før jeg købte Samsung )
Af casiraghi
Bare lige til info,

DustinHome forventer først levering af ue46C8705 medio juni :(
Af mundt
Pis.. Jeg går og venter svar på, hvornår de får 55"eren, men det bliver jo nok heller ikke før :((

Så må man jo betale de ekstra penge hos fladskærmsshoppen ;;)
retardo skrev:@Kjang

Jeg har allerede skrevet til fladskærmsshoppen for at høre hvad vi de kan tilbyde 20stk C8705 skærme til, som du kan du springe over, men du må meget gerne forhører dig flere steder, da jeg kun har skrevet til dem.

Jeg er ihvertfald frisk på en 46C8705
:) :)
Jeg er klar på et fælleskøb. Fladskærmsshoppen har angivet prisen /v 20 Stk. - Stk. pris DKK 15.995,00
Af noxity
15.995kr er jo prisen ét stk koster hos Dustin Home. Så mon ikke det kan gøres bedre.
Af fp
Hvornår kommer testen af c6005 op? (Skulle den ikke have været her i sidste uge). Er specielt interesseret i billedkvaliteten i forhold til b8050'eren.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21