Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle..

Mit tv blinker lige i skærmen når jeg tænder det, men går så i sort, men lyden virker fint.
Skærmen er en samsung LE40s67BD.. Håber nogen kan hjælpe for ved intet om teknik!!

på forhånd tak Andreas
Af kofoed
Hvis du lyser ind på skærmen med en lampe, kan så du svagt se billede ? Hvis du kan kunne det godt se ud til at der er noget galt med backlightet på dit LCD panal.
Af Andreas25
har lige prøvet med lampen, men der er bare fuldstændig sort. Når jeg tænder så viser det billedet i et halvt sekund, også kommer der en knitrende lyd, også forsvinder det helt. Har haft et lignende problem med min fladskærm i soverværelset, hvor det blev med med at gå i sort, så skulle jeg slukke og tænde ca. 50 gange før det virkede, det var ligesom om det skulle varme op, men det er så også 6 år gammelt og fra viewsonic, så har haft flyttet det andet ind i soveværelset, og efter en uge i soveværelset, gør min 2 år gamle samsung skærm det samme? Men efter det er flyttet tilbage i stuen er der samme problem. er helt lost....
Af ahmet_b
Hej

Har du fundet ud af hvad problemet er ?? jeg har det samme problem med min zepto skærm... lyden er de men intet billede. Billedet forsvinder et par minutter efter man har tændt for skærmen