Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ahmet_b
Jeg har fået indkøbt mig et Zepto Pantheon 42" fladskærm for ca et år siden. Og da jeg slulle bruge min garanti på fladskærmen finder jeg ud af at Zepto er gået konkurs...... skønt :-( ;)

Problemet er når jeg tænder for det er det helt som det skal være, så efter 2min nogle gange 10min går skærmen ud som om nogen har slukket for det, men lyden er der og jeg kan også skifte kanaler osv men intet billede !:(

Er der nogen der har et bud på hvad det kan være ville jeg blive meget glad for at hører fra jeg
Af noxity
Det lyder som en panelfejl af en art.
Ikke noget du kan lave selv, men andre skal da være velkommen til at give et mere kvalificeret bud :)
Af ahmet_b
Panel fejl det lyder dyrt er det hele panelet der skal skiftes eller kan det muligvis fixes..... Hvis det er det der er galt

Jeg havde ellers håbet på jeg kunne gøre noget selv
Af noxity
Så snart der skal laves det mindste ved en skærm på egen regning bliver det dyrt.

En typisk pris for en tekniker-time er 800kr + moms.
Af ahmet_b
Hvor er det irreterende, men sådan er det nogle gange med elektronik :((

Kender du/i nogen som tager sig af sådan noget i københavns området til nogen ordenlige priser, og selvfølgelig et ordentlig værksted

Er der andre der har kvalificeret bud på hvad der ellers kan være galt
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er nok desværre en fejl i motherboardet eller i selve panelet. Infocare er nok den servicepartner der er tættest på dig, men det bliver ikke billigt for dig uanset hvad.
Af noxity
Hvis du bare skal have TVet tjekket først, og derefter siger nej tak til at få det lavet, så koster det dig omkring 500kr. Dette beløb frafalder hvis du siger ok til en reparation. En reparationspris.... tjaa ud fra hvad jeg tidligere har set, så vil jeg skyde på 3-4000kr.