Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Krugge
Hej alle sammen

Jeg har netop lige købt en Samsung LE40B625XXE til 5500 kr. i Elgiganten. Jeg har så senere hen læst om faldskærme generelt, og er derved blevet meget i tvivl om det nu også er det rette TV for mig.

Jeg sidder omkring 3-4 meter fra skærmen. Jeg modtager kabeltv fra YouSee. Jeg skal kunne koble min bærebar til. Billedet skal være så godt som muligt inden for prisen 4000 kr til 6000 kr.

Hvad vil i råde mig til at gøre. Jeg kan jo benytte fortrydelsesretten og hvad skal jeg evt. købe i stedet?

På forhånd tak for hjælpen...
Af kskruger
Krugge skrev:Hej alle sammen

Jeg har netop lige købt en Samsung LE40B625XXE til 5500 kr. i Elgiganten. Jeg har så senere hen læst om faldskærme generelt, og er derved blevet meget i tvivl om det nu også er det rette TV for mig.

Jeg sidder omkring 3-4 meter fra skærmen. Jeg modtager kabeltv fra YouSee. Jeg skal kunne koble min bærebar til. Billedet skal være så godt som muligt inden for prisen 4000 kr til 6000 kr.

Hvad vil i råde mig til at gøre. Jeg kan jo benytte fortrydelsesretten og hvad skal jeg evt. købe i stedet?

På forhånd tak for hjælpen...
Hvad er det du har læst, som skulle gøre skærmen dårlig?
For mig at se, så virker købet som okay valg. God skærm til prisen.
Af Krugge
Først tak for svaret..

Det var et indlæg herinde, hvor i der stod at Samsung serie 6, fik man aldrig det optimale billede ud af. Og det ville jeg jo ikke risikere at brugt penge på...
Af BrianH
Man kan altid diskutere smag og behag, men jeg synes nu at det Samsung er et godt valg, hvis du ellers er tilfreds med det.
Af Nick_S
Hvis der er nævnt "optimalt billede" er det skam nok fordi det ikke er et korrekt billede.

For Hr. og Fru Danmark er Samsung serie 6 altså en ganske glimrende skærm. Hvis man er meget kritisk med gengivelse af sort, betragtningsvinkler og farvepræcision er det nok ikke den skærm man skal have.
Men ærlig talt er det en fin skærm til prisen.
Hvis du er glad for billedet og funktionerne ser jeg ingen grund til at skifte.
Af Krugge
Super, så kan jeg godt pakke den ud. Mange tak for hjælpen. :)