Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af noxity
De kan ikke fraskrive sig reklamtionsretten.
Af Nick_S
Panasonics producentgaranti er bestemt ikke noget at råbe hurra for. Så hvis man ellers er tryk ved at handle hos lidt ukurante firmaer skulle der ikke være noget problem ved at købe det her - netop fordi de ikke kan løbe fra reklamationsretten.
Af steadi
Er det forresten ikke forkert når Elgiganten oplyser, at der er indbygget tuner i G20'eren til både antenne, kabel-tv og parabol?
Af Jacob23
Nick_S skrev:Panasonics producentgaranti er bestemt ikke noget at råbe hurra for. Så hvis man ellers er tryk ved at handle hos lidt ukurante firmaer skulle der ikke være noget problem ved at købe det her - netop fordi de ikke kan løbe fra reklamationsretten.
Personligt synes jeg producentgarantien er god fra panasonic, havde selv problemer med et pana tv, og fik rigtig god behandling fra panasonic's side af. Er det Elgiganten der er tale om? for synes da ikke, at de er et ukurant firma?
Af cannavaro
Man får det til at lyde som om, at Elgiganten er et lille lusket firma, som opererer i en kælder, og ikke tager sit ansvar overfor reklamationer. Hvorfor taler man pludselig om producentgaranti? Hvis der er noget, er det bare at hive fat i EG.
Af TGSC
Jeg beklager forvirringen - jeg skrev blot StrømKæmpen for ikke at reklamere for ElGiganten. O-O Jeg skal ikke selv derud, men ønsker jer god fornøjelse. Det er nok kun interessant for dem der bor i nærheden og derfor får reklamen alligevel.

Men til en anden gang - hvordan er deres måde at håndtere evt. problemer på?
Af Bryann
TGSC skrev:Jeg beklager forvirringen - jeg skrev blot StrømKæmpen for ikke at reklamere for ElGiganten. O-O Jeg skal ikke selv derud, men ønsker jer god fornøjelse. Det er nok kun interessant for dem der bor i nærheden og derfor får reklamen alligevel.

Men til en anden gang - hvordan er deres måde at håndtere evt. problemer på?

Elgiganten har 14 dages returret, også på TV, så skulle der være problemer med evt. G20 buzz etc. Så bytter de den bare indenfor de første 14 dage.

Derudover yder de jo 2 års reklamationsret ifølge købeloven, og reparationen bliver foretaget på et eksternt værksted som samarbejder med Panasonic - Lige som alle andre elektronikkæder gør det.
Af BrianH
Nu bliver det vel næppe nødvendigt at ligge i kø foran butikken for at spare 1000 kroner... Hvis man skal tage fri, koster det trods alt 250 kroner i timen at være i elgiganten!
Men skal man ikke bruge en arbejdsdag på det, så er det i hvert fald billigt