Til snak, tips og diskussion om kalibrering af TV og monitors.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tarok
tcf skrev: Grundet den måde plasma blander farver på, og ved det at den ikke er nær så lys stærk som LCD, ja så kan det virke som mere humant for det menneskelige øje, hvis man dæmper LCD, på kontrast og lys, kan man faktisk komme ret tæt på plasma neveau, men om det så er mere korrekt er som sagt en smags sag!
Korrekt farvegengivelse er IKKE en smagssag.
Af tcf
Det kan du selvfølgelig have ret i, baseret på rene tal, fra den officielle farve skala O_O
Men om man kan lide den ene eller den anden måde, at gengive farver på det er!
Og om det ene eller andet, er mest korrekt, det er også en smags sag, objektivt set.
Af Forsberg
Har også lige købt et Panasonic 42" Plasma-TV TX-P42G20E som jeg er meget glad for. (Super Plasma - TV)

Kan ikke finde ud af hvordan jeg flytter programmer således at:

DR1 kommer til at ligge på TAST 1
TV2 kommer til at ligge på TAST 2
TV3 kommer til at ligge på TAST 3
TV4 kommer til at ligge på TAST 4
DK5 kommer til at ligge på TAST 5

Kan andre med G20 hjælpe mig!

MVH Peter
Af Benne
Forsberg skrev:Har også lige købt et Panasonic 42" Plasma-TV TX-P42G20E som jeg er meget glad for. (Super Plasma - TV)

Kan ikke finde ud af hvordan jeg flytter programmer således at:

DR1 kommer til at ligge på TAST 1
TV2 kommer til at ligge på TAST 2
TV3 kommer til at ligge på TAST 3
TV4 kommer til at ligge på TAST 4
DK5 kommer til at ligge på TAST 5

Kan andre med G20 hjælpe mig!

MVH Peter
Det kommer vist an på hvilken modtager du bruger?
DVB-C/T eller Analog?
Af Benne
Hvis det er DVB-C skal du trykke på "MENU", "DVB-C indstillingsmenu" og så "Rediger favoritter"
Af Forsberg
Hvis jeg skal bruge favoritter er der kun 4 at bruge af
Jeg ønsker en 10-15 stykker
DR 1 PÅ tast 1
DR 2 PÅ tast 2
DR K på tast 3
DR Update på tast 4
DR HD på tast 5
TV 2 på tast 6
TV 2 zulu på tast 7
TV 2 Charlie på tast 8

ECT........
Af BrianH
Forsberg skrev:Hvis jeg skal bruge favoritter er der kun 4 at bruge af
Jeg ønsker en 10-15 stykker
DR 1 PÅ tast 1
DR 2 PÅ tast 2
DR K på tast 3
DR Update på tast 4
DR HD på tast 5
TV 2 på tast 6
TV 2 zulu på tast 7
TV 2 Charlie på tast 8

ECT........

Vil du have 15 favoritlister??? Hvor mange kanaler vil du så have i hver? 3?
Af Forsberg
Tak til Benne

Man laver Favoritliste :
Hvis det er DVB-C skal du trykke på "MENU", "DVB-C indstillingsmenu" og så "Rediger favoritter"

Super venlig på dette fantastiske G20

O_O O_O O_O O_O O_O
Af Benne
Forsberg skrev:Tak til Benne

Man laver Favoritliste :

Super venlig på dette fantastiske G20

O_O O_O O_O O_O O_O
Det var så lidt da :) godt du fandt ud af det, det er lige til... når man ved det selvfølgelig hehe :)
Af THM
Jeg har lige fået mit G20 igår og er indtil videre super glad for jeg lyttede til de fornuftige mennesker der sagde jeg skulle købe plasma :)
Har kun set et LCD der kan måle sig med det, og det er min fætters samsung LED som har kostet det dobbelte 8) så syntes det er lidt sjovt at der er så mange man møder der siger LCD er bedst, da alle andre LCD'er jeg har set er G20 langt underlegen :p
Af tarok
pipper skrev:Jeg købte udelukkende G20 fordi folk på diverse forum sagde at det var det bedste. Der er jeg så desværre uenig.

Men vil ikke "stjæle" trådstarters emne. Så lad os holde os til spørgsmålet om G20.
Er nysgerrig efter at vide, hvad du helt specifikt ikke synes er så godt ved dit G20? hvad levede f.eks ikke helt op til dine forventninger?