08 maj 2010, 02:22
er der nogen der har prøvet at bestille noget her fra alibaba.com fordi det er godt nok nogle gode priser de har på projektor osv
purtsak skrev:er der nogen der har prøvet at bestille noget her fra alibaba.com fordi det er godt nok nogle gode priser de har på projektor osvHejsa. Jeg vil altid anbefale dig at tjekke Trustpilot inden du køber noget hos et firma. Det ser ikke ud til at man kan stole særlig meget på alibaba.com:
purtsak skrev:hvad så hvis man betaler med paypal er man så mere sikker på at få sine vare eller kan man få sine penge tilbage hvis man ikke får sin vareDu bliver ikke mere sikker af paypal (jo op til et beløb), da de kun dækker op til et bestemt beløb, og da jeg skulle bruge denne mulighed var det ikke meget de gav tilbage. Jeg ved ikke om det har ændret sig men tror jeg ikke.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.