Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
er der nogen der har prøvet at bestille noget her fra alibaba.com fordi det er godt nok nogle gode priser de har på projektor osv
Af MrDanielson
purtsak skrev:er der nogen der har prøvet at bestille noget her fra alibaba.com fordi det er godt nok nogle gode priser de har på projektor osv
Hejsa. Jeg vil altid anbefale dig at tjekke Trustpilot inden du køber noget hos et firma. Det ser ikke ud til at man kan stole særlig meget på alibaba.com:

http://www.trustpilot.dk/review/www.ali ... ce=toolbar

Har også lavet et blogindlæg for noget tid siden, med en guide. :-)

http://www.mr-danielson.dk/trustpilot-v ... owser.html
Af purtsak
hvad så hvis man betaler med paypal er man så mere sikker på at få sine vare eller kan man få sine penge tilbage hvis man ikke får sin vare
Af Zesus
alibaba siger sig selv?

grib en chance vind en bamse
Af ugp
purtsak skrev:hvad så hvis man betaler med paypal er man så mere sikker på at få sine vare eller kan man få sine penge tilbage hvis man ikke får sin vare
Du bliver ikke mere sikker af paypal (jo op til et beløb), da de kun dækker op til et bestemt beløb, og da jeg skulle bruge denne mulighed var det ikke meget de gav tilbage. Jeg ved ikke om det har ændret sig men tror jeg ikke.
Brugeravatar
Af Inside
har du tjekket minimumsantallet? Alibaba er for virksomheder som vil købe varer fra virksomheder i mellemøsten og asien. De fleste varer skal du købe i containerstørrelser, eller i 1000/10000/100000 stk for at få den pris der står.

Det er ikke for private ;)
Af purtsak
har chatte med dem og de vil godt sælge en projektor men tror bare at det er nogle fuskere desværre
Brugeravatar
Af koenigs
Hvis du på nogen måde er i tvivl om det er en god ide, så er det helt sikker ikke en god ide...

Hvis det lyder for godt til at være sandt...
Af T-Garfield
Jeg har ikke selv prøvet alibaba.com, men en af mine venner har anbefalet den nye business searcher Momoway.com. Han har været meget tilfreds.
Af PeterD
Sim-Sala-Bim....Dine penge er væk!!

Ånden i lampen har taget dem!...