Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er lidt i vildrede over hvad jeg skal vælge, er der nogen, som kan komme med nogle punkter for og imod de 2 skærme? Designmæssigt kan jeg sagtens se begge produkter i min stue, men derfra er jeg så også virkelig i tvivl. Jeg ved godt, at jeg kan vente til der kommer test på dem, men døjer virkelig med og vente, det er jo ligesom ungerne ved juletid :)
Af Jeden
Jeg gik med det samme dilemma som dig, men efter meget overvejelse har jeg valg Panasonics. Jeg så også gerne tests før jeg købte, men jeg er overbevist om at VT20 ikke kommer til at skuffe ift. MINE forventninger. Jeg tror det er et super tv
Af lohse
Har du fået din VT20? Hvordan er situation bagpå, med hensyn til stik, vender de bagud eller hvad? Og hvad var det der gjorde, at du valgte Panasonic VT20 fremfor Samsung C8705?
Af Jeden
Nej jeg får det meget snart. Tiden går meget langsomt!! Jeg mener desværre at have læst at stikkene vender bagud, men det skal jeg nok bekræfte når jeg ser det med egne øjne. Jeg valgte Panasonics plasma udelukkende efter egen "gut-feeling" og diverse tests jeg har læst på nettet.
Af Shooter DK
og så er panasonic skærmen også lige knap 10.000 kr. billigere det er vel også værd at have med i sine beregninger ;)
Af lohse
Shooter DK skrev:og så er panasonic skærmen også lige knap 10.000 kr. billigere det er vel også værd at have med i sine beregninger ;)
Det har du så ganske ret i, men tror nu nok jeg kan få samsung skærm ned omkring indkøbspris, har en god Expert-pusher :) Men det er selvfølgelig også gældende med VT20'eren. Kunne bare godt tænke mig og få listet nogle for og imod ting op på de her 2 skærme.
Af Dahlsen
Har nu har VT20'eren i nogle dage og mener ikke at Samsung når den til sokkeholderne..
Med THX og IFC aktiveret er det den bedste skærm på markedet - efter MIN mening ;)
Af cubano
Dahlsen skrev: Med THX og IFC aktiveret er det den bedste skærm på markedet - efter MIN mening ;)
Tænker også på denne model til stuen, har dog ikke den store forstand på TV-teknik så hvad er IFC ?