07 maj 2010, 03:22
Hej FT og dens tilhænger
Jeg er på udkig efter et nyt TV - ligesom alle andre.
På trods af jeg gennemlæser flere indlæg og læser jeres anmeldelser, så kan det bare blive svært at blive enig med sig selv om, hvad der kan tilfredse ens behov. Så dette indlæg er et slags ping-pong dvs. jeg skal bare "ready to go" jeres godkendelse, da jeg allerede har et TV i sigte.
Meget kort om mine krav - skal have nyt TV
Personlige erfaringer:
Har haft LCD og plasma
TV skal hovedsageligt bruges til:
Vil gerne have EX500, fordi det opfylder mange af mine krav og smuttede også ned i den lokale forretning for at se den i aktion - ikke dårligt
Lige pt. sidder jeg med en antenne forening m. analog signal, men også digital dvs. par enkelte kanaler vises i HD igennem deres analog stik.
Håber det har nogenlunde dannet et overblik, hvilket slags TV jeg skal have.
spørgsmål:
Hvad kan i anbefale mig?
budget: max. 7500-8000 (er det fordelvis at smide nogle flere penge i, så er det ikke noget problem, så skal man da bare begynde at spare op)
Skal bare have et TV som jeg bliver rigtig glad for og som er pengene værd.
min. 40' tommer
Meget åbent spørgsmål, men håber i kan på baggrund af mine krav danne et overblik over et passende TV.
Tak for jeres hjælp - TTHD
Jeg er på udkig efter et nyt TV - ligesom alle andre.
På trods af jeg gennemlæser flere indlæg og læser jeres anmeldelser, så kan det bare blive svært at blive enig med sig selv om, hvad der kan tilfredse ens behov. Så dette indlæg er et slags ping-pong dvs. jeg skal bare "ready to go" jeres godkendelse, da jeg allerede har et TV i sigte.
Meget kort om mine krav - skal have nyt TV
Personlige erfaringer:
Har haft LCD og plasma
- kan bedst lide LCD, men er lidt misunderlig på plasmaens "troværdige" farver.
TV skal hovedsageligt bruges til:
- PS3 - spille spil og netværkstream
Film blu-ray/ps3
Hdmi - bærbar (film og netbrowsning)
Vil gerne have EX500, fordi det opfylder mange af mine krav og smuttede også ned i den lokale forretning for at se den i aktion - ikke dårligt
Lige pt. sidder jeg med en antenne forening m. analog signal, men også digital dvs. par enkelte kanaler vises i HD igennem deres analog stik.
Håber det har nogenlunde dannet et overblik, hvilket slags TV jeg skal have.
spørgsmål:
Hvad kan i anbefale mig?
budget: max. 7500-8000 (er det fordelvis at smide nogle flere penge i, så er det ikke noget problem, så skal man da bare begynde at spare op)
Skal bare have et TV som jeg bliver rigtig glad for og som er pengene værd.
min. 40' tommer
Meget åbent spørgsmål, men håber i kan på baggrund af mine krav danne et overblik over et passende TV.
Tak for jeres hjælp - TTHD