Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af maibomm
hejsa.....

jeg vil gerne høre fra folk som virkelig har forstand på plasma. jeg står og overvejer at købe nyt tv. har et 42 tommer pioneer som er 1,5 år gammelt så det er kuro serien og jeg overvejer virkelig at skifte det ud med LG 50PK950N det jeg gerne vil nogen tommer op. så mit spørgsmål er hvor godt er 50PK950N i forhold til pioneer. jeg bruger mit tv til at se tv og film i hjemmebiografen og så lidt spil på playstionen3. er der nogen der ved hvordan billede flyder når man ser fodbold og om billeder er lige godt lige meget fra hvilken vinkel man ser på tvet fra? eller om der er blinde vinkler

så håber at nogen der virkelig har forstand på tv kan svare mig
Af Dillerbabs
Jeg står i samme situation, dog kigger jeg mere på lillebror PK760N...
Rent billedmæssigt så tror jeg ikke vi vil få et flottere billede ved at skifte TV. Det der trækker mest for mig er at gå op i størrelse og så muligheden for at få digital kabel-tv eller evt. boxer uden at skal have en ekstern boks.
Det kommer vi to jo nok til om et par år da vi ikke ha m-peg4 tunere i vores TV.
Af mbm
har selv været i samme tanker vedr. nyt tv. Jeg har kun haft 42" indtil videre.
Jeg er nok nået til den konklusion at hoppe til et 50" ville være som at tisse i bukserne. Tror sku også jeg ville syntes det er for småt som tiden går.
Derfor har jeg kigget meget efter at hoppe op på en 60"...