Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af FRB
Hvornår mon Rasmus Larsen kommer med nogle test af disse vidundere?
Af tcf
Jeg har ikke lige pt tid til at tage billeder, men jeg kan sige med 100% sikkerhed, Der er INGEN problemer med clauding, og der er INGEN lys der trænger igennem, hvor den ikke skal, sort er HELT sort. Jeg har ikke pt set noget der bare kommer i nærheden af den her skærm, heller ikke Plasma, basta! 8)
Har selv haft den der brummer plasma fra Samsung, hvor sort også var super, men slet ikke som det her. (B
Af noxity
tcf skrev:Jeg har ikke lige pt tid til at tage billeder, men jeg kan sige med 100% sikkerhed, Der er INGEN problemer med clauding, og der er INGEN lys der trænger igennem, hvor den ikke skal, sort er HELT sort. Jeg har ikke pt set noget der bare kommer i nærheden af den her skærm, heller ikke Plasma, basta! 8)
Har selv haft den der brummer plasma fra Samsung, hvor sort også var super, men slet ikke som det her. (B
Vil det sige at når du sidder i et helt mørkt rum, så kan du ikke se hvor skærmen er, fordi der slet ikke kommer lys ud ?
Af tcf
Hvis du vil ha det på den måde så ja, for en sikkerheds skyld har jeg lige prøvet det, og HELT sort :D
Af O'Brian
Hvad med genskin, er det noget problem på denne skærm?
Af tfp
Er du gal hvor jeg dog glæder mig til at få et 46C8705.

tcf: kan du slet ikke finde noget negativt ved skærmen?
Af Bondola
Nogen der ved om det er samme panel der sidder i 7705 som i 8705?
Af retardo
Nogen der ar fået forhandlet en god pris på 46C8705? For det er den model jeg går efter nu, men synes ikkke jeg har kunne finde en forhandler der er billigere end Hifi klubbens 18k. Med HFK ikke ligefrem plejer at være de billigste så burde der kunne findes en bedre pris?
Af mundt
Hey.
Har du tjekket fladskærmsshoppen.dk ?

Super fed service...

Mundt
Af tcf
Hej, noget negativt? Ikke meget, har ikke prøvet 3D endnu, da jeg endu ikke har nogle briller, jeg skulle få et par om ca. en uge, om det bliver positivt eller ej?
Med hensyn til genskin, så er der lidt da overfladen er blank, men slet ikke i nærheden af dem med glas skærm, og det er mest hvis/når der er en lampe tændt du lægger mærke til det.
Hvis jeg brugte den interne lyd, så ville jeg nok have lidt mere negativt at sige, men det gør jeg ikke, da jeg kører med den nye Onkyo 608 3D kompatible sorrund reciever, med retur lyd, den kan også varmt anbefales!
Det super fede ved den er at den kan connecte via Samsungs sync system, så du kan bruge Samsungs fj. betjening, styre det hele ( næsten ), selvom den er gemt væk i et skab :)
Af Kjang
retardo skrev:Nogen der ar fået forhandlet en god pris på 46C8705? For det er den model jeg går efter nu, men synes ikkke jeg har kunne finde en forhandler der er billigere end Hifi klubbens 18k. Med HFK ikke ligefrem plejer at være de billigste så burde der kunne findes en bedre pris?
Jeg kan skaffe 55C8705 til 23k.. Men ved ikke hvad 46" koster, kan finde ud af det, hvis du er interesseret.
Af mundt
@kjang

hvad er leveringstiden på 55eren du kan skaffe til 23k?

Jeg har fået en pris på 24k med levering næste mandag, men min tålmodighed er sgu ved at slippe op.
Af Kjang
mundt skrev:@kjang

hvad er leveringstiden på 55eren du kan skaffe til 23k?

Jeg har fået en pris på 24k med levering næste mandag, men min tålmodighed er sgu ved at slippe op.
Jeg er ikke sikker, Samsung rykker hele tiden datoen..
Men det sidste jeg har fået at vide, er på onsdag.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 21