Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har for nylig købt et Samsung LE40B625 og overvejer nu at opdatere firmwaren. Ikke fordi der er noget galt med det - men bare for at have den nyeste.

På lige præcis denne model er der dog angivet en ældre firmware som den nyeste (CHL5DEUC-2009.0), end der er til de andre modeller i 6'er serien (CHL7DEUC-3000.2).

Se evt. links:

Firmware til 625

Firmware til 655

Kan jeg bruge den nye firmware fra 655, eller SKAL jeg bruge den gamle der står under 625?

På forhånd tak.

Mvh. Jesper
Af Larsdk
På Samsung portalen er den nyeste firmware

T-CHL5DEUC.exe(T-CHL5DEUC-2009.0)

Så det er den du skal bruge.
Af Cycon
Tak fordi du skriver præcis det samme, som jeg allerede har skrevet.
Men det besvarer ikke mit spørgsmål om hvorvidt jeg også kan bruge den nyere firmware der er til resten af 6-serien...
Af noxity
Der er nok en grund til at din ikke har en ny update.
Det ville være en fejl at smide en firmware der ikke er tiltænkt dit TV på den.

Desuden så går du heller ikke glip af noget, da 3000 updates primært forhindre downgrades af firmware.
Af Larsdk
Cycon

Jeg skriver ikke det samme som dig. Samsung portalen er en portal som kun folk fra Samsung eller Samsung partner har adgang til og jeg kan se den firmware er den eneste nye til dit TV.

Alt nyt til Samsung ryger ind på Samsung portalen før den ryger på Samsung.dk og com

Derfor er T-CHL5DEUC.exe(T-CHL5DEUC-2009.0) den du skal bruge og ikke den anden da den ikke er til dit TV.