Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MJO
Hej

Jeg købte for ca. 7 mdr. siden en Samsung 970P.

Men nu har den desværre fået hængemule, dvs. "hængslet" falder sammen så panelet hviler ca. 5-8 cm over bordpladen.
Hver gang man hiver det op, falder det sammen igen,

Er der evt. noget man kan skrue/stille på, så den kan igen? :s
Altså lidt ligesom med en kontorlampe.

Er ikke interesseret i at lave en RMA, dels vil det ske igen efter 6-7 mdr. og for det andet risikerer man en skærm med pixelfejl, og det er der jo ikke nogen der har lyst til. :(

Desværre har jeg også læst mig til at det ofte forekommer på 19" udgaven, da den vist er for tung ifht. til, hvad soklen kan klare.
Af sol_jakobsen
har det samme problem, min er bare faldet hel ned.... havde det i tankerne da jeg købte deen, alt logik siger at det ikke holder, de kunne have brugt 1000 andre teknikker der havde holdt, men nej.
Af MJO
Nu har jeg jo tænkt lidt over sagen, og ja det er pænt belastende at den hele tiden "falder" sammen.
Lige nu holdes min oppe af nogle dvd covers i den ene side, ikke specielt kønt. :(

Men er der nogen der ved/har undersøgt om der sidder nogle skruer man kan spænde i "hænglset"?
Vil jo ikke voldtage den alt for meget, hvis det ikke er til nogen nytte.
Er stadig overbevist om at en RMA ikke vil nytte det store, af disse to simple årsager:
1) Den nye vil efter alt at dømme gøre det samme efter ca. 6-8 mdr.
2) Jeg risikerer pixelfejl og andet grimt på ombytteren

Måske man skulle spørge Samsung om de har nogle ideer, men de har nok ikke andre forslag end at indlevere den til RMA. O-O
Af sol_jakobsen
har snakket med infocare, og de bekræfter at der har været en del problemer med hængslerne. Dog har de fundet en måde at løse det på så det ikke skulle opstå igen, så har sendt min ind til rep...
Af madsl
sol_jakobsen skrev:har snakket med infocare, og de bekræfter at der har været en del problemer med hængslerne. Dog har de fundet en måde at løse det på så det ikke skulle opstå igen, så har sendt min ind til rep...
Nu kan jeg se at der igen bliver snakket lidt om 970P og dens tendens til at "hænge", så jeg vil lige bumpe den her tråd, og spørge sol_jakobsen om han har fået ordnet sin skærm?