Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tulledulle
Jeg er lige flyttet og i den forbindelse vil jeg meget gerne købe et nyt tv!

Da jeg ikke har så meget forstand på tv, vil jeg meget gerne bede jer om forslag til hvilket et jeg skal vælge.

10.000-15.000 kr

LED

Ikke under 42 tommer..

Kræves der andet info må i meget gerne sige til.

Jeg kan jo evt. lave en afstemning over de forslag i kommer med... så må vi se hvad det bliver.. Og jeg melder selvfølgelig tilbage når købet er gjort :)

På forhånd tak
Af lennon
Hvad skal det bruges til ? - og hvad får dig til uden videre at sige LED ? ?
Af Nick_S
Jeg syntes du skal læse købsanbefalingerne flatpanels har kompileret:
nhttp://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?suba ... 1169844738

Hvis du ikke kan bestemme dig ud fra det og vil spørge dig til råds her på forum igen bør du specificere dit behov og brugsmønster noget bedre end det du har gjort.
Og som lennon spørger, er jeg også interesseret i at vide hvorfor du uden videre har bestemt dig for LED?
Af tulledulle
Tak for de hurtige svar, jeg sidder og læser på siden i har linket til, der er nogle interessante skærme, men de har alle visse fordele og ulemper, det virker svært at skelne mellem hvilken skærm der er god til mit behov.

Det skærmen vil blive brugt til at at vise blu-ray film også bruger jeg en WD TV live til at forbinde tv'et til nas serveren hvor jeg har film liggende i en masse forskellige formater, faktisk også en enkelt blue-ray.

Det vil stå i stuen, i et meget lyst lokale med hvide vægge, og ved siden af et vindue, dog uden direkte sollys.

Grunden til et krav er Led, er primært strømforbrug fra min side og design fra kærestens side.

Jeg vil komme til at side ca 3 meter fra skærmen.

og til lyd har jeg YSP-1100 med FSW-150, så højtalerne i skærmen behøver ikke være gode. Dem er der ingen krav til.

Sig endelig til hvis der er andre informationer der kan hjælpe.

mvh Kristian