Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kenneth V
Jeg har lige fået mig et 46" G20, og jeg oplever nu det problem, at det summer HELT VILDT de første 10 minutter det er tændt. Jeg overdriver ikke, når jeg siger, at det lyder som om naboen er ved at bore huller i muren. Første gang det skete troede jeg, at det var ved at eksplodere.

Når de 10 minutter så er gået, så summer det stadig en smule. I hvert fald sådan, at man kan høre det fra fem meters afstand.

Når billedet skifter, så summer det enten højere eller lavere.

Er der andre der har oplevet, at tv'et går helt amok når det tændes? Og det kan vel ikke være andet end en fejl, at det summer så voldsomt? Det er så højt, at man får hovedpine af det, når det tændes. Da jeg satte det til i går summede det overhovedet ikke. Det var først da jeg tændte det igen i morges, at det skete.
Af pipper
Mange G20 brummer men ikke så man skal få hovedpine af det.

Dit tv er defekt. Skynd dig at kontakte forhandleren og få det byttet. Du kan måske optage lyden som dokumentation.

mvh
Af maskus
Hvis du har bestilt/betalt via internet, så har du 14 dages fuld returret, og det er uden begrundelse... Og nogle har byttet flere skærme på den måde. Kig herinde på site - flere har problemet... ´
/martin
Af Kenneth V
Har oprettet en reklamation på det for et par minutter siden. Når den højlydte brummen forsvinder, så skal jeg stadig skrue 30-50 % op for lyden, før lyden overdøver den brummen, som tv'et afgiver.

Jeg tror bare jeg vil have det returneret, fordi det brummer stadig i mine ører, selvom jeg slukkede det for snart 15 minutter siden.