Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MJE
Er selv meget tæt på at bestille et 40C6005, men tøver fordi sidste års 40B7070 nu koster det samme. Havde du det med i dine overvejelser? Eller er der andre, der har gode input ift. sammenligning mellem disse 2?
Mht. vægbeslaget, der åbenbart ikke spiller: er det et, der følger med eller noget du har købt separat? Jeg overvejer et beslag fra Multibrackets; nogen der har erfaringer med dem?
Af Rene
hvad med hurtig bevægelser, er der nogle som har lagt mærke til ,om billedet rykker ved hurtig bevægelse
Af Novatic
Er sikker på at rigtig mange vil vide om slør ved hurtige bevægelser, da det var B6 og B7 seriens store problem sidste år.
Af Accord
Kan 40C6005 skift fra en DVB-C kanal over til en DVB-T kanal uden at lave en ny kanalsøgning?
Brugeravatar
Af Hajric
Accord, det kan den sagtens. :)
Af Edeling
Kan det viser ISO-filer inkl. undertekster?
Brugeravatar
Af Hajric
Edeling skrev:Kan det viser ISO-filer inkl. undertekster?
Tror jeg ikke du skal regne med at den kan. Men trådstarter kan vel lige teste det :) Om ikke andet, tester jeg det i dag når jeg kommer på arbejde :)
Af Edeling
Mange tak Hajric - glæder mig til at få svaret bekræftet.
Af LaMancha
Slør: Arbejder stadig lidt med at finde ud af hvilken indstilling jeg bedst kan lide af 100hz eller om det skal være på men mener bestemt ikke det er et kæmpe problem med bevægelse (har dog ikke testet sport)

ISO: Pas, har ikke pt adgang til ISO filer
Af Dizzy
Håber du kan få testet hurtige bevægelser lidt emre.

Har du en Xbox eller PS3 du kan smide til TV'et? Ville gerne vide, hvordan du oplever disse kilder på TV'et.

Har kigget meget på G20'eren og er sikker på den leverer et bedre billede, men prisen er design og tilsyneladende støj (9 af 21 i en tidligere tråd).

En anden ting - hvordan er fjernbetjeningen? Jeg har læst at 7000 og 8000 har en lækker fjernbetjening med (dog ikke så fed som 9000 seriens).

Og en sidste ting: BILLEDER TAK. :)
Brugeravatar
Af Hajric
Jeg har ikke kunne få C6005 til at afvikle ISO filer. Så det går jeg ud fra. Har prøvet forskellige metoder, men ingen af dem har lykkedes. :/ Så svaret må derfor være nej.

Jeg har dog kun brugt 1½ time på det på arbejdet, idet jeg også skulle lave andre ting. Så måske jeg har brugt for lidt tid.
Af LaMancha
Har du en Xbox eller PS3 du kan smide til TV'et? Ville gerne vide, hvordan du oplever disse kilder på TV'et.
Har sluttet PS3 til og spiller BFBC2 og det kører så fedt, der er intet slør af hvad jeg har kunnet spotte, men meget vigtig at sætte den på spiltilstand :o)
En anden ting - hvordan er fjernbetjeningen? Jeg har læst at 7000 og 8000 har en lækker fjernbetjening med (dog ikke så fed som 9000 seriens).
Den er crappy, altså den vriker fint nok men den er bare for billig at holde ved. Har dog selv en Logitech så det rager ikke mige :-P
Af chriz.dk
Hej jeg står og skal vælge et andet tv end det jeg har pga den brummer. Jeg har et Sony ex500 og syndtes ellers det er et okey tv, men der er lige lidt jeg hænger mig i feks har jeg Viasat gennem parbol og de almindlige Sd kanale virker lidt pixlet, hvordan er det på samsungen har i oplevet det og brummer det?

Har i ellers ik noget negativt at sige om det :)
Af Dizzy
LaMancha skrev:
Har sluttet PS3 til og spiller BFBC2 og det kører så fedt, der er intet slør af hvad jeg har kunnet spotte, men meget vigtig at sætte den på spiltilstand :o)
Lyder fedt - min PS3 ankommer i morgen og den skal da ha mere end et 32" Hisense (suk) fra 2003. :)
LaMancha skrev:
Den er crappy, altså den vriker fint nok men den er bare for billig at holde ved. Har dog selv en Logitech så det rager ikke mige :-P
Har selv tænkt mig at anskaffe en Harmony One. Ved du om den virker med PS3 eller skal man have adapteren fra Sony?