Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af --And--
Hey Flatpanels.dk

Har haft en sjov oplevelse efter jeg fik sat mit 50" Panasonic G20 op i stedet for mit tidligere 32" LCD.

Jeg har en strømspareskinne med "tv socket", således min Xbox 360, Playstion, anlæg osv. er slukket når tv´et er standby - virker perfekt!

Jeg smækker så G20 der i, og det har fungeret fint - har dog lagt mærke til et par høje klik lyde (som når skinnen normalt "slukker" ved standby på tv) et par gange i løbet af ugen.

Det eskalerer så da jeg igår havde nogle gutter forbi til gaming på krydsboxen, hvor den blev ved med at slukke og blinke med "ring of death", argh..

Jeg slukker den og tænker jeg må til forhandler i morgen, men ville lige give den lige et break!

Så senere om aftenen smækker jeg film på på Xbox´en, hvorefter den slukker efter ca. 1 times tid! Jeg tænder stædigt igen, ser film i 5 min og den slukker. Jeg har nu fået samme fejl meddelelse alle gange, så tjekker Microsoft hjemmeside for fejlkoden (3 ringe der blinker rødt) og ser ser det strømforsyningen.. Og BAM - så går det op for mig - jeg kan pludselig linke de "klik" lyde til problemet og slukker straks alt, smækker en alm. stikdåse til og nu ser det sq ud til det hele kører..!

Jeg går ud fra stikdåsen ikke lever op til det antal W der står på den at den kan trække og 50" G20 trækker en del mere end 32" LCD, så må finde mig en ny strømspareskinne! Nogle anbefalinger fra folk med samme type tv?!

--And--