Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rkc
Hej jeg havde håbet på at få råd til den nye vt20 eller c7705 men det er gået i vasken.så mit budget er skåret ned til max 8000 har så kigget på samsung ps50b560/b650. panasonic 50s20/eller lg50pk760 hvor får jeg det bedste billede til alm.tv plus sport...retention er ikke noget problem for mig.kan lige sige at ps50b855 imponerer mig og er nogle af de tv jeg har nævnt bare tæt på.
Af xcardman
havde valgt en g50pk760
utroligt man kan få det billede til den pris.
så en i går i en stue og har selv en pioneer
så Ja den kan jeg godt anbefale
Af kskruger
Indtil vi ser hvad der kommer fra Samsung, så ville jeg også sige at LG 50pk760 er et godt bud i øjeblikket. Super flot og tyndt design, rigtig billedekvalitet, dertil ret lav pris.
Af rkc
så er mit spørgsmål til xcardman er dens billede på højde med b855 eller pk950 og g20. men tæt på er også godt nok til den pris. Er der nogen der ved hvor man kan se den live helst på fyn.
Af Sir Spamalot
rkc skrev:så er mit spørgsmål til xcardman er dens billede på højde med b855 eller pk950 og g20. men tæt på er også godt nok til den pris. Er der nogen der ved hvor man kan se den live helst på fyn.
Det vil jeg godt give et bud på. Ja, jeg mener billedet er fuldt på højde med G20 og skulle også være identisk med PK950. Tør ikke sammenligne med B855 som jo var sidste års bedste plasma sammen med V10. Mon ikke 750/760 er meget tæt på?
Af xcardman
Hvis en 750 er fuld på højde med en G20, så er den også lige så god eller en smule bedre end 855 og v10
ikke noget jeg kan sige med sikkerhed og har ikke målt.
har set en g20 og 760 og de viser et rigtig godt billede.
ergo til prisen er en 760 et røverkøb i mine øjne
Af xenius
Jeg kan ikke selv udtale mig om billedkvaliteten, da jeg ikke selv har set den, men er selv ret lun på denne model.

PK550 har fået meget positiv omtale, i forhold til prisen.

Så som "storebror" til denne, kan det vel ikke gå helt galt.

Når en 50" PK760 (ikke N model), kan fås til 7000,- kr., ja så ligner det umiddelbart noget af et røverkøb.

Ville være meget glad for at høre nogle erfaringer om denne, inden endelig beslutning.
Af rkc
Det lyder da til at det er årets kup hvis man ligefrem kan sidestille den med de andre,så er det en dyr 3D funktion hvis man vil have det,Men kan så konkludere at det er en tand bedre end g10 fra sidste år som bare er godt nok til mig til den pris.
Af rkc
Har så et spørgsmål mere da det ikke er en N model er dvb-c tuneren stadig brugelig i DK eller er det kun menuen der der ikke er på dansk