Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kjang
tcf skrev:Har nu fået mit drømme TV, hold da kæft hvor er det lækkert, og super flot billede.Kan en hel masse, så skal lige have lidt tid til at "fordøje" det hele :s
En ting jeg kan sige nu er, at Iphone applikationen virker bare helt super, alt går automatisk, finder selv TV´et, og giver dig en hurtig og intuitiv betjening.
Også media funktionen er super hurtig, loader fra min media server, som aldrig set før :p
Hold kæft jeg er misundelig og frustreret over, Samsung siger 3 uger til levering.
Det fede er de siger du umuligt har fået dit.. Er det en dansk model du har fået?
Af tcf
Den er dansk som bare pokker, købt hos Expert, som sagt før, 55C8705XXC.
Min plan er nu at afprøve TV´et med mit yousee kort i, og så undlade at bruge yousee boxen, så får vi se om den er helt Dansk O_O
Af lennon
tcf skrev:Den er dansk som bare pokker, købt hos Expert, som sagt før, 55C8705XXC.
Min plan er nu at afprøve TV´et med mit yousee kort i, og så undlade at bruge yousee boxen, så får vi se om den er helt Dansk O_O
Den er uden tvivl dansk/nordisk . Og DVB-C tuneren bør fungere uden kort, - på ikke betalingskanalerne. Hvordan med hensyn til at flytte og sortere kanaler ? - her har Samsung nemlig tidligere haft et problem.

Glæder mig sgu til plasma udgaven , som mig bekendt har præcis samme features, og sandsynligvis en lidt bedre billedkvalitet . .
Af tcf
Du har ret med hensyn til med og uden kortet, jeg vil vende tilbage snarest om kanal sortering?
Af tarok
Bone skrev:
mundt skrev:Lidt læsning for de interesserede...:

http://www.trustedreviews.com/tvs/revie ... n-3D-TV/p1

Jeg er godt nok spændt på at se den skærm "live".. :)
Fra testen:
Rather less successful is the local dimming aspect of the edge LED lighting. Although it’s a little cleverer than the similar system found on the LG 42LE7900, even at its lowest setting it can still cause some clear and distracting ‘boxing’ around bright image elements - as well as generally leaving the image looking slightly unstable. So personally, I’d say leave the feature turned off. This is a slight pity, since turning local dimming off does reduce the UE55C8000’s general black level response a touch, leaving it looking merely good rather than great.

Havde ellers overvejet det tv. Mon det har star betydning i den sidste ende?
Jeg tror ikke du skal linke til TrustedReviews herinde. Jeg linkede til en test, som i den grad blev skudt i jorden . Herinde er TrustedReviews ikke TRUSTED. :)
Af Bondola
Er der nogen der ved hvor man kan se 8000 LED serien i københavn området?
Kan ikke rigtig finde ud af om det alu-look er fedt eller ej.
Af mundt
Du burde ku se dem i Hifiklubben.. min lokale fik den hjem i 40" igår, og den er møg fed!
Billedet så umiddelbart meget godt ud, men betragtningsviklen er ret ringe..

Men alt i alt et rigtig godt førstehåndsindtryk. Glæder mig til 55" hænger på min væg!
Af Bondola
Er det den på åboulevarden eller Frederiksberg...eller?
Af mundt
Min lokale er i Slagelse, men Frederiksberg burde ha fået 8000eren hjem i tirsdags.. Det var den melding de gav mig, da jeg var derinde forrige uge.
Giv dem et ring: 3810 1943 :)
Af Bone
Er det bare mig der har læst forkert eller er det kun 8000 som har local dimming?
Af boh7100
Bone skrev:Er det bare mig der har læst forkert eller er det kun 8000 som har local dimming?
Ja, det ser desværre sådan ud. Jeg troede 6800-serien også havde local dimming, men det er vist kun i de amerikanske modeller. Det kunne være rart med en model i f.eks. 6000- serien uden 3D og med local dimming..
Af Bone
Det lyder underlig at 8000 skal have men ikke 9000
Af noxity
Bone skrev:Det lyder underlig at 8000 skal have men ikke 9000
Tror ikke der er plads til local dimming i 9000 serien. Her har er det vidst tykkelsen der har været den primære fokus :)
Af Bone
Det probæem skulle der jo ikke være ved 7000 serien. Lidt ov da det virker som om den skal være den "billige" 2d/3d løsning
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 21