28 apr 2010, 14:45
Ja, nu opretter jeg endnu en af disse tråde. Jeg ved at mange synes de er drøn-irriterende, men nu gør jeg det alligevel.
Sagen er, at jeg er skal have mig et nyt TV. Jeg har aldrig ejet et fladskærmsTV, men nu skal det være. Jeg har læst mig ganske skel-øjet på nettet, og især herinde, og noget hænger der ved, men stadig føler jeg mig på lettere gyngende grund, og beder derfor nu jer om råd/input/meninger/vejledning.
Mine krav :
Min egen interessant-liste so far :
Nå, det var en lang smøre. Jeg håber nogle af jer erfarne/mere videne brugere herinde, har orket at læse det til ende, at det giver lidt mening, og at I så vil ofre tid på en f****** noob som mig.
På forhånd tak

Ps. Hvis nogen skulle falde over en test af Sony HX700, eller har en, vil jeg meget gerne høre.
Pps. Mit nuværende "setup" er som følger (og der må gerne trækkes på smilebåndet, eller skrald-grines) :
Sagen er, at jeg er skal have mig et nyt TV. Jeg har aldrig ejet et fladskærmsTV, men nu skal det være. Jeg har læst mig ganske skel-øjet på nettet, og især herinde, og noget hænger der ved, men stadig føler jeg mig på lettere gyngende grund, og beder derfor nu jer om råd/input/meninger/vejledning.
Mine krav :
- FullHD
Mpeg4
DVB/T - DVB/C
mindst 40", max 42"
LCD (edge-led ikke krav, hellere godt billede end ultra-tynd skærm)
meget nødigt over 8000kr, meget-meget nødigt mere end 10.000, og meget gerne mindre. Elsker at få mest muligt for mine skillinger
Min egen interessant-liste so far :
- Sharp LE920/820/810 (Nok for dyr, detsværre
)
Sony HX700
Sony EX500
LG SL8000/8500 (hvad er forskellen ?)
Nå, det var en lang smøre. Jeg håber nogle af jer erfarne/mere videne brugere herinde, har orket at læse det til ende, at det giver lidt mening, og at I så vil ofre tid på en f****** noob som mig.
På forhånd tak
Ps. Hvis nogen skulle falde over en test af Sony HX700, eller har en, vil jeg meget gerne høre.
Pps. Mit nuværende "setup" er som følger (og der må gerne trækkes på smilebåndet, eller skrald-grines) :
- DVD - Phillips DVP3310
TV - Thompson Black Diva SW2032
Video - Panasonic (Hifi/nicam/a2 halløj)
Senest rettet af darth nissan 29 apr 2010, 11:45, rettet i alt 1 gang.