Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Illgor
Du kan bare købe mit Panasonic 50V10:P Så har du et supertv. 13kilo inkl 5 års forsikring...1 år gammelt.
Af darth nissan
Bliver nok vanskeligt at finde en top-model, i den størrelse, til under 15.000kr. Og hvis det skal være, så er det vel egentlig LX´eren der er Sony´s top-model. HX900´eren er vel lige et trin ned.... ;) Nå, nok om det.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Illgor skrev: 13kilo inkl 5 års forsikring...1 år gammelt.
Det var en noget optimistisk brugtpris. LX5090 sælges for mindre end dét og da 50V10-skærmen var på sit laveste prismæssigt kostede den mindre end 13000 kr. fra ny. 8)
Brugeravatar
Af jenstm
Tak for alle jeres input.

darth nissan: Jeg har snart læst så meget at jeg knap nok kan finde hoved eller hale i det hele længere. Så trækker alt hvad jeg sagde om EX500 tilbage. Måske er det dvb-c tuneren der har været problemer med? Jeg kan simpelthen ikke huske det men jeg mener bestemt at der var noget.

retardo: Helt enig med dig. Jeg ønsker også det bedste af det bedste. Det er lidt utroligt at så mange begynder at bruge glas, men de må jo kunne se noget positivt i det.

Jeg købte for ca- 1-2 mdr siden et SL8000 (modellen uden glas) Selv den var der helt vildt mange refleksiner på så den afleverede jeg tilbage igen, men også pga. ekstrem meget clouding (tror jeg var uheldig.

Philips topmodeller bliver helt sikkert dyre, men det er lige før at jeg er parat til at ofre det for at slippe for de refleksioner.

Mvh. Jens
Af cami
Jeg har for ikke så længe siden købt philips 47pfl9664, og en af mine krav var også at der ikke måtte være refleksioner, og det må man give den. Man kan knapt nok se det, selvom aftensolen står direkte ind i skærmen... Jeg er meget tilfreds. :)
Brugeravatar
Af jenstm
cami: Den har jeg faktisk også kigget på. Min kammerat købte den lige da den ramte det danske marked. Jeg må give dig ret. Den gør det rigtig godt. Jeg synes dog at menuen er ret tung, men heller ingen refleksioner end end tung menu. Det er bare ikke til at opdrive det tv.